اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار آبادان خبر داد

برگزاری دوره جدید طرح بارقه ویژه بانوان روستایی آبادان

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرماندار آبادان از برگزاری کلاس‌های طرح بارقه در دور جدید این طرح برای روستائیان زن این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره جدید طرح بارقه ویژه بانوان روستایی آبادان

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در طرح بارقه آموزش احکام، بهداشت زنان، سلامت روان، تغذیه، اعتیاد و مدیریت اقتصاد در زندگی برای زنان ساکن در روستاهای آبادان ارائه می‌شود.

وی افزود: زنان با استقبال از دوره‌های جدید کلاس‌های بارقه فرمانداری آبادان و شرکت 50 نفر از این بانوان در کلاس‌ها ما را در افزایش ساعات و دوره‌های این طرح ترغیب کرده است.

محسنی‌فر ادامه داد: آموزش کلاس‌های بارقه در 12 جلسه و در سه مرحله آموزش بهداشت، احکام زنان و روانشناسی در روستاهای شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان فرماندار آبادان با اشاره به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد آبادان گفت: با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان، 64 نفر از دختران دم‌بخت این ارگان در کلاس‌های مدیریت اقتصاد در زندگی فرمانداری شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول