اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

اجازه نمی‌دهیم کوی نیروی خرمشهر در محدوده آبادان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: اجازه نمی‌دهیم کوی نیروی این شهرستان در محدوده شهری آبادان قرار گیرد.

اجازه نمی‌دهیم کوی نیروی خرمشهر در محدوده آبادان قرار گیرد

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: کوی نیرو و منازل این محدوده جزو شهرستان خرمشهر بوده و هیچ ارتباطی به آبادان ندارد.

وی افزود: منازل مسکونی این منطقه همه مدارک و اسناد مورد نیاز خود برای ساخت و ساز را از شهرداری خرمشهر اخذ کرده و هم‌اکنون نیز توسط این ارگان مردمی حمایت می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوی نیرو حتی نقشه تفکیک و پروانه ساخت خود را از شهرداری و دیگر ارگان‌های مربوط شهرستان خرمشهر دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه به تازگی شنیده شده که شهرداری آبادان قصد دارد این منطقه را در محدوده شهری خود قرار دهد، گفت: ساکنان واقع در کوی نیرو نامه‌ای به دفتر من برای پیگیری این موضوع که شهرداری آبادان قصد دارد این منطقه را در محدوده شهری خود قرار دهد، نوشته و از مسئولان شهری خواستار حمایت شدند.

سامری خاطرنشان کرد: مردم این منطقه نمی‌خواهند که بخشی از محدوده خرمشهر زیر نظر آبادان قرار بگیرد و از این شهر جدا شود زیرا به زادگاه خود تعلق خاطر دارند.

وی همچنین عنوان کرد: من نیز به‌عنوان نماینده مردم شهرم اجازه نمی‌دهم حتی یک وجب از خاک خرمشهر از آن جدا شود زیرا به آن تعلق خاطر داشته و مردم نیز با این رویه کاملاً مخالفند.

* کوی ملت جزو محدوده خرمشهر بوده است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهر مدارکی را در اختیار دارد که حتی نشان می‌دهد کوی ملت که در حال حاضر در آبادان واقع است در محدوده شهری خرمشهر قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه خرمشهری‌ها نمی‌خواهند کوی نیرو از شهر خرمشهر جدا شود، اظهار کرد: مسئولان این شهرستان باید همه تلاش خود را در راستای رفع این مشکل انجام داده و نگذارند که منطقه کوی نیرو از محدوده خرمشهر جدا شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول