اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

ثبت‌نام 80 درصد پزشکان آبادانی در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آمار پزشکان متخصص آبادان برای همکاری در طرح پزشک خانواده به 80 درصد رسیده است.

ثبت‌نام 80 درصد پزشکان آبادانی در طرح پزشک خانواده

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با اعلام سراسری در استان خوزستان و بعد از تأمین نیرو در سطح سوم فوق تخصصی، طرح پزشک خانواده در اواخر تابستان در آبادان اجرا می‌شود.

وی افزود: بعد از نام‌نویسی از پزشکان عمومی و تأمین نیروی انسانی در سطح اول پزشک خانواده، نام‌نویسی از پزشکان متخصص در سطح دوم آغاز شد که در حال حاضر بیش از 80 درصد پزشکان مورد نیاز طرح، برای سطح دوم نام‌نویسی کرده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: قرارداد حقوقی پزشکان عمومی در طرح پزشک خانواده با بیمه‌های طرف قرارداد شبکه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به حقوق پزشکان متخصص در این طرح گفت: پزشکان متخصص در ازای ویزیت هر تعداد بیمار در طول روز حقوق خود را دریافت می‌کنند.

جعفری تصریح کرد: بعد از اجرای هر سه سطح جذب نیرو در رشته پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص این طرح در کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر دو سطح اول و دوم در استان خوزستان اجرا شده و در صورت تکمیل کادر پزشکان فوق تخصص، همزمان با سراسر استان در اواخر شهریورماه سال جاری پزشک خانواده در آبادان کار خود را آغاز می‌کند.

جعفری در پایان گفت: پزشکان عمومی، تخصص و فوق تخصص در این طرح لازم و ملزوم یکدیگر هستند و با تکمیل هر سه سطح، پزشکان کار خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول