اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع) شیراز:

ما در تحریم فرزند رمضان و در تهدید فرزند عاشورا هستیم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: دشمنان بدانند که اگر با تحریم پیش می‌آیند ما فرزند رمضانیم و اگر با تهدید وارد شوند، ما فرزندان عاشورائیم و تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

ما در تحریم فرزند رمضان و در تهدید فرزند عاشورا هستیم

منصور میرزاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در حال حاضر پیش‌بینی تحلیل‌گران بزرگ دنیا این است که در آینده نزدیک، آمریکا سرخورده‌تر از قبل از میانمار و سوریه برمی‌گردد.

وی افزود: با توجه به این‌ که عمر ریاست جمهوری اوباما رو به اتمام می‌رود، می‌خواهد کاری کند که حداقل یک پیروزی داشته باشد اما باز شکست خورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: همان‌طور که شیطان قسم خورده که انسان را نابود کند، آمریکا نیز به فرموده حضرت امام (ره) شیطان بزرگ و زخم‌خورده از اسلام و جمهوری‌اسلامی است، بنابراین با تمام قوا به دنبال نابودی اسلام و نظام حرکت می‌کند.

میرزائیان ادامه داد: دشمن تاکنون در تمام صحنه‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی، هزینه کرده اما با وجود بسیجیان مخلص شکست خورده است.

وی به تاریخ اسلام اشاره کرد و افزود: دلیل عدم قیام امام حسن (ع) و خانه‌نشینی 25 ساله ایشان این بود که در واقع یاور و بسیجی نداشتند.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: آمریکا با تمام قوا، صدام را از لحاظ نیرو، بودجه، تجهیزات، اطلاعات و ... تأمین می‌کرد، اما در مقابل ایران شکست خورد چرا که ایران اگر چه هیچ‌گونه تجهیزات و بودجه‌ای نداشت اما قوایی به ‌نام بسیجی داشت که همین برای شکست دادن آمریکا کافی بود.

میرزائیان ادامه داد: امروز دشمن از جنگ نظامی با ایران مأیوس شده و به میدان جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... وارد شده است.

وی افزود: ما باید همیشه هوشیار و با احتیاط باشیم تا دشمن نتواند حتی در یک جبهه به ما غلبه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: سوریه خاکریز اول ماست و به یاری خدا در آینده‌ای نزدیک پیروز می‌شود، فقط کمی صبر و بردباری لازم است.

میرزائیان خطاب به دشمنان تصریح کرد: هنوز مانند قبل، بسیجی در صحنه حضور دارد و هر لحظه‌ای که اراده کند تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا را در منطقه و حتی فراتر از آن، هدف قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که اگر با سلاح تحریم پیش می‌آیند ما فرزند رمضانیم و راه مقابله با آن را می‌دانیم و اگر با سلاح تهدید وارد شوند، ما فرزندان عاشورائیم و تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول