اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار:

پارک کودک جویبار تا چند روز آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: پارک کودک شهرستان جویبار تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.

پارک کودک جویبار تا چند روز آینده افتتاح می‌شود

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار اظهار داشت: جویبار یکی از شهرهای مرکزی مازندران است که از داشتن یک تلویزیون شهری بی‌بهره بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری جویبار در سال‌ جاری با انتقال کلانتری شهر جویبار به بیرون شهر، زمین مورد نظر را که در مدت قبل از انقلاب به عنوان پارک کودک در اختیار شهرداری بود برای استفاده شهروندان جویبار فراهم کرده است.

شهردار جویبار خاطرنشان کرد: شهرستان جویبار امسال سه المپیکی در رشته کشتی آزاد به مسابقات 2012 لندن فرستاد که شانس کسب مدال طلا را دارند.

وی اضافه کرد: شهرداری جویبار در شهر پایتخت کشتی جهان با نصب تلویزیون شهری به ابعاد سه در چهار مسابقات کشتی آزادکاران را به صورت زنده از طریق گیرنده تلویزیون پخش می‌کند تا شهروندان بتوانند این مسابقه را از این طریق تماشا کنند.

این مسئول، جویبار را مهد کشتی جهان دانست و یادآور شد: کشتی‌گیران جویباری در مسابقات مختلف در میادین جهانی و بین‌المللی در حساس‌ترین زمان توانستند پرچم کشور ما را با افتخار بر بام جهان به اهتزاز درآورند که نمونه آن را می‌توان به افتخار آفرینی مهدی حاجی‌زاده، محمود و حسن اسماعیل‌پور، برادران واگذاری، عالی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، یاسر قربانی، مسعود اسماعیل‌پور، حسن یزدانی و دیگر پهلوانان و قهرمانی که در فتح قله‌های پیروزی درخششی مثال زدنی از خودشان بر جای گذاشتند، اشاره کرد.

شهردار جویبار اذعان داشت: پارک کودک و تلویزیون شهری تا چند روز آینده با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول