اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

پلمب 2 دستگاه و تجهیزات بازی غیراستاندارد در پارک ملت زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان از پلمپ دو دستگاه و تجهیزات بازی در پارک ملت شماره یک و دو زنجان خبر داد.

پلمب 2 دستگاه و تجهیزات بازی غیراستاندارد در پارک ملت زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان علت پلمب این دو دستگاه را در حد استاندارد نبودن آنها عنوان کرد.

وی همچنین یادآور شد: از دو دستگاه بازی نیز در پارک ملت شماره یک و دو تعهدات لازم به منظور استاندارد کردن و اخذ مجوز استاندارد از شرکت بازرسی گرفته شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان همچنین با اشاره به فعالیت کلبه شادی و دنیای بازی در زنجان افزود: از این دو مجموعه بازی نیز تعهد به منظور استاندارد کردن دستگاه‌های بازی گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهدی که از صاحبان دستگاه‌های بازی کلبه شادی و دنیای بازی گرفته شده این است که تا استاندارد نکردن دستگاه‌ها اقدام به بهره‌برداری از این دستگاه‌ها نکنند، که با اطلاعات به دست آمده صاحبان این دستگاه‌ها در حال استانداردکردن و اخذ مجوزهای لازم هستند.

کارگرزاده همچنین با اشاره به فعالیت شهربازی در شهرستان ابهر و قیدار اضافه کرد: از این دو مجموعه بازی نیز تعهد لازم گرفته شده و با اطلاعات به دست آمده این دو مجموعه در حال انجام اقدامات لازم به منظور اخذ مجوز و استانداردسازی دستگاه‌های خود هستند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول