اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان عنوان کرد

معرفی 91 طرح برای دریافت تسهیلات کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 91 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در سطح شهرستان کرمان به بانک معرفی شده‌اند.

معرفی 91 طرح برای دریافت تسهیلات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، بهنام سعیدی در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان کرمان از ثبت‌نام تعداد 3 هزار و 600 نفر در سامانه دریافت تسهیلات کشاورزی خبر داد.

وی با اشاره به استقبال خوب متقاضیان فعالیت در بخش کشاورزی گفت‌: 91 طرح معرفی شده به بانک‌، اعتباری معادل 100 میلیارد ریال داشته است.

سعیدی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 243 پرونده به کارگروه کشاورزی شهرستان ارسال شده است که با بررسی‌های صورت پذیرفته تعداد 162 پرونده واجد دریافت تسهیلات بوده‌اند.

وی افزود‌: از بین واجدان شرایط دریافت تسهیلات تا‌کنون 117 پرونده به بانک معرفی شده‌اند که با 15 نفر عقد قرارداد شده و معادل 14.3 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

سعیدی ابراز داشت: شهرستان کرمان از نظر میزان پرداخت تسهیلات مقام اول را در استان کرمان به خود اختصاص داده است.

وی یکی از مشکلات موجود در روند پرداخت این تسهیلات را ناکافی بودن میزان سهم آورده که باید توسط متقاضی واریز شود، عنوان کرد و افزود‌: بدهی‌های معوق و یا چک‌های برگشتی متقاضیان سبب طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان با تشکیل کمیته‌ای تخصصی و کارشناسی در ذیل کارگروه‌، کار مشاوره‌، راهنمایی و بررسی تخصصی طرح‌های پیشنهادی را انجام می‌دهد.

سعیدی گفت‌: به دلیل کمبود نزولات جوی و منابع آبی بیشتر طرح‌های پیشنهادی و مصوب در زمینه دامپروری بوده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول