اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد کنگره سرداران شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد

کتابت بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین قاب قرآن کریم در شهرکرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین قاب قرآن کریم با حاشیه تمثال و نام مبارک 2 هزار و 400 شهید استان کتابت می‌شود.

کتابت بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین قاب قرآن کریم در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی بعد از ظهر امروز در نشست این ستاد، اظهار داشت: مطلع برنامه‌های عمومی کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری با کتابت بزرگ‌ترین قاب قرآنی با حواشی تمثال 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری توسط هنرمند مطرح استانی حجت‌الاسلام ثرایی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد. 

وی افزود: این قاب قرآنی بی‌نظیر در ابعاد شش متر عرض و 10 متر طول در مدت زمان دو ماه به اتمام خواهد رسید.

موسوی ادامه داد: همزمان با کتابت بزرگ‌ترین قاب قرآنی، کوچک‌ترین قاب قرآنی جهان نیز با حاشیه نام 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب کتابت می‌شود.

دبیر ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری قرآن را زمینه‌ساز هدایت بشریت از ظلم به نور اعلام کرد و گفت: بشر اگر تمام برنامه‌های زندگی خود را همسو با آموزه‌های قرآن قرار دهد کژی و کاستی در زندگی او به وجود نمی‌آید.

وی قرآن را سرچشمه معارف الهی دانست و گفت: در حقیقت قرآن مجید خورشید تابناکی است که در پرتو آن انسان‌ها راه را به سرمنزل مقصود می‌برند.

موسوی تصریح کرد: خداوند یکی از القاب قرآن را به عنوان موعظه و پند و اندرز معرفی می‌کند و به راهی که انسان در آن است راهنمایی کرده و رحمت برای مومنان است.

وی ادامه داد: هیچگاه از خواندن قرآن خستگی و ملالت حاصل نمی‌شود و هر لحظه انسان را که دارای قلبی صاف باشد به طرف خود می‌کشاند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول