اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید بشرویه خبر داد

اختصاص 45 میلیون تومان برای تکمیل گلزار شهدای بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید بشرویه از اختصاص 45 میلیون تومان از اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان برای تکمیل پروژه گلزار شهدا خبر داد.

اختصاص 45 میلیون تومان برای تکمیل گلزار شهدای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، احمد عباسی صبح امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بشرویه با اشاره به فرمایش امام ‌خمینی (ره) مبنی بر اینکه هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: وظیفه ما در قبال خون شهدا، ارزش گذاشتن به آرمان‌های انقلاب و امام راحل است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ ارزش‌های دینی و ملی و زیارت قبور شهدا، بازسازی و مرمت گلزار شهدا ضروری است تا نسل آینده که مقاومت و رشادت‌های شهدا را درک نکرده‌اند با زیارت مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، عظمت راه جهادگونه آن‌ها را احساس کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه با بیان اینکه شهرستان بشرویه بیش از 150 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، تصریح کرد: ساماندهی گلزار شهدا و بازسازی آن باید در شان شهدا بوده و در محلی بازسازی شود که همگان قابلیت دسترسی به آن را داشته باشند.

عباسی افزود: از سال 86 ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای بشرویه آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی رضایت‌بخشی داشته است اما برای تکمیل آن نیاز به برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار لازم وجود دارد.

وی یادآور شد: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان برای اتمام گلزار شهدای بشرویه و 85 میلیون تومان برای گلزار شهدای ارسک اختصاص داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه با اشاره به تدفین دو تن از شهدای گمنام در مصلای امام‌خمینی (ره) این شهرستان گفت: مردم بشرویه برای این شهدا ارزش زیادی قائل ‌هستند اما تاکنون برای بازسازی قبور این شهدا هیچ اقدامی نشده است.

فرماندار بشرویه نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مزار شهدا و اماکن متبرکه نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: بازسازی و مرمت قبور شهدا باید انجام شود. 

غلامرضا پورسلطانی تصریح کرد: اقدامات مثبتی در زمینه بازسازی گلزار شهدا در بشرویه و ارسک انجام شده است اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که متولیان امر باید با همفکری یکدیگر آنها را حل کنند تا یادبودی از شهدای شهرستان به یادگار باقی بماند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول