اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام طرح بازسازی

گلزار شهدای پایین زنجان هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به بازسازی مزارهای شهدا در استان گفت: گلزار شهدای پایین زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

گلزار شهدای پایین زنجان هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

علی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس گلزار شهدای پایین زنجان با حضور مسئولان استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 970 شهید گلگون کفن استان زنجان در این مزار آرام گرفته‌اند، افزود: اقدامات لازم برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت ساماندهی گلزارهای شهدا تاکید کرد و افزود: ساماندهی این گلزارها از اولویت برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی تجلیل از ایثارگران استان زنجان را از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: به صورت فصلی از ایثارگران استان زنجان تجلیل می‌شود.

نیک بخش برگزاری یادواره‌های شهدا را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برشمرد و افزود: در سال جاری یادواره‌های مختلف شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 500 یادواره شهدا در سال گذشته یادآور شد: در سال جاری بیش از 500 یادواره شهید در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تکمیل مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر اقدامات لازم برای اجرای این پروژه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز شامل سالن مهد کودک، گالری، نمازخانه، اتاق سمینار، آمفی ‌تئاتر با ظرفیت 426 نفر است، افزود: کلاس‌های درس، قرائت‌خانه، سالن مطالعه، مخزن کتاب، نشریات و کارگاه‌های نقاشی و موسیقی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه مرکز توانبخشی این مجتمع شامل قسمت‌هایی از جمله پارکینگ، سالن ژیمناسیوم، حرکت تعلیقی، انبار کارگاه و نمایشگاه اُرتز و پروتز است، یادآور شد: رستورانی با ظرفیت 300 نفر به اندازه 975 مترمربع، بخش‌های هیدروتراپی، بخش‌های مشاوره و اتاق‌های شبیه‌سازی تشکیل شده است.

وی بخش ورزشی این مجتمع را شامل سالن چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی و استخر شنا، سونا و جکوزی عنوان کرد و افزود: تا تیرماه سال آینده این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت ایجاد اشتغال برای ایثارگران تاکید کرد و افزود: در سال جاری اقدامات لازم برای ساماندهی اشتغال ایثارگران انجام می‌شود.

وی دیدار با 70 درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال جاری با جامعه هدف این بنیاد دیدارهای لازم صورت گرفته و از نزدیک مسائل و مشکلات این قشر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول