اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران اذهان بیدار ملت هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خبرگزاری فارس همواره خدمات ارزشمند دولت‌مردان را صادقانه و بسیار زیبا به اطلاع اذعان عمومی رسانده است، گفت: خبرنگاران اذهان بیدار ملت هستند.

خبرنگاران اذهان بیدار ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش‌ از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در این استان، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری فارس از معتبرترین و صادق‌ترین خبرگزاری‌ها در این استان است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این خبرگزاری در تیرماه 85 در استان چهارمحال و بختیاری افزود: خبرگزاری فارس در این مدت کوتاه توانسته است از خبرگزاری‌های باسابقه در این استان جلو بزند.

جلالی بیان داشت: خبرگزاری فارس همواره خدمات ارزشمند دولت‌مردان را صادقانه و در قالب الفاظ بسیار زیبا به اطلاع اذعان عمومی رسانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر بخواهم در یک کلام خبرگزاری فارس در این استان را معرفی کنم به ناچار باید بگویم از معتبرترین خبرگزاری‌های این استان است که همواره در مسیر ولایت‌فقیه و انجام رسالت خود در حرکت بوده است.

وی ادامه داد: این خبرگزاری در استان چهارمحال و بختیاری خدمات ارزشمندی را انجام داده و همواره توانسته در مسیر رسالت خود و اطلاع‌رسانی به اذعان عمومی مردم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فارس با توجه به سابقه کوتاه آغاز فعالیت خود در این استان عملکرد مطلوبی داشته و باید همواره سمت حرکت خود را به سمت پیشرفت و شکوفایی بیشتر از گذشته کند.

جلالی با بیان اینکه خبرنگاران اذهان بیدار ملت هستند، افزود: خبرنگاران از اقشار زحمت‌کش‌ جامعه هستند که همواره بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات دولت را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول