اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:

خبرنگاران در راستای تحول جامعه گام بردارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم باید با بیداری و هوشیاری در راستای تحول و حرکت جامعه گام بردارند.

خبرنگاران در راستای تحول جامعه گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بسیار بزرگی در بالا بردن سطح آگاهی جامعه بر عهده دارند که باید این رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با زحمات شبانه‌روزی برای انتشار اخبار مختلف و بالا بردن سطح آگاهی جامعه تلاش می‌کنند تصریح کرد: حضور خبرنگاران در حوزه بهزیستی نقش بسیار مؤثری در بهبود روند امور داشته است، چرا که خبرنگاران با چشم بینا و دلسوزی تمام کاستی‌ها و مشکلات این بخش را رصد کرده و با انتقال آن به مدیران بهزیستی موجب رفع این کاستی‌ها شدند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی تاکید کرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده خود می‌توانند زمینه‌ساز افزایش کارایی مدیران در راستای انجام وظایف و همچنین بهبود وضعیت ارائه خدمت به مردم شوند که امید می‌رود از این پس نیز شاهد حضور بیشتر خبرنگاران در عرصه‌های مختلف باشیم.

ربیعی خاطر نشان ساخت: نقش خبرنگاران در افزایش کارایی مدیران بی‌بدیل است، مدیرانی که از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها برای انعکاس فعالیت‌های سازمان استفاده می‌کنند علاوه بر افزایش کارایی، اشتیاق بیشتری در راستای خدمت‌گزاری بهتر به مردم دارند.

وی بر لزوم رعایت صداقت در نوشتار اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: این خبرنگاران هستند که با انتقادات سازنده خود موجب رفع چالش‌ها در جامعه شده و کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول