اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز خبرنگار انجام شد

سرکشی مدیران خانه مطبوعات خراسان‌شمالی از خانواده‌های محروم

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات و شماری از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی همزمان با روز خبرنگار از خانواده‌های محروم مرکز خراسان‌شمالی سرکشی کردند.

سرکشی مدیران خانه مطبوعات خراسان‌شمالی از خانواده‌های محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی بعد از ظهر امروز در جریان سرکشی از این خانواده‌های بی‌بضاعت اظهار کرد: بعد از پخش نحوه زندگی این خانواده‌ها از صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی و تماس‌های تلفنی خبرنگاران استان، ما را بر این داشت تا به نمایندگی از جامعه خبری خراسان‌شمالی به سرکشی از این خانواده‌ها پرداخته و تا حد امکان کمک‌هایی را هم نقدی و هم غیرنقدی به این خانواده‌ها داشته باشیم.

سهراب ابراهیمی افزود: طی این بازدیدها مقرر شد تا هزینه‌های مربوط به تعمیرات و بازسازی واحدهای مسکونی این نیازمندان تأمین شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی هم در این بازدیدها گفت:‌ ماه رمضان ماه برکت و ضیافت خداوند است و هم استانی‌های عزیز باید به محرومان نگاه و توجه بیشتری داشته باشند.

ملک‌محمد علیزاده توجه به خانواده‌های محروم را از سیره ائمه (ع) یاد کرد و افزود: این تشکل آمادگی دارد تا از این پس حمایت‌های خود را در حد توان از اینگونه خانواده‌های محروم به عمل آورد.

به گزارش فارس، در جریان این سرکشی،‌ مدیر خبرگزاری ایلنا و سردبیر روزنامه اتفاقیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول