اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

خبرنگاران امین نظام اسلامی و مردم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان چناران گفت: خبرنگاران امانتداران و امین نظام اسلامی و مردم و حلقه اتصال حاکمیت و بدنه جامعه هستند.

خبرنگاران امین نظام اسلامی و مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران با در نظر گرفتن مصالح نظام و دین و انقلاب اخبار را منعکس کنند.

امام جمعه شهرستان چناران، افزود: خبرنگاران روح امید را به جامعه انتقال داده و با نوشته‌های خود برکاتی را برای دنیا داشته‌اند.

وی ادامه داد: به برکت ولایت و این نعمت ارزشمند و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری هیچ مشکلی برای نظام و انقلاب پیش نخواهد آمد.

امام جمعه شهرستان چناران گفت: حرفه خبرنگاری حرفه حساسی است و خبرنگاران باید تعامل با مسئولان داشته و واقعیت‌ها را بیان کنند.

هم‌چنین علی‌اصغر نصیری رئیس شورای اسلامی شهر چناران گفت: کار فرهنگی بسیار دیر جواب می‌دهد و شاید برخی کارهای فرهنگی سال‌های سال زمان نیاز داشته باشد که به یک ارزش تبدیل شود و خبرنگاران برای اجرایی شدن این ارزش‌ها خیلی تلاش می‌کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های کار فرهنگی کار زیاد طلبیدن است که سودی در آن نیست و خبرنگاران از آن جمله هستند و آنان  افتخار برای مجموعه شهرستان هستند.

در ادامه از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و قرآن تقدیر شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول