اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

مبارزه با قاچاق رمز رونق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مبارزه با قاچاق کالا رمز رونق‌دادن به تولیدات ملی است پس باید در این راستا گام برداشته شود.

مبارزه با قاچاق رمز رونق تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری سلماس اظهار داشت: دشمنان با ترفندهای جدید با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال ایجاد فشارهای اقتصادی مضاعف به کشورمان از طریق کاهش درآمدهای ملی هستند که به حول و قوه الهی این برهه زمانی را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با شناسایی راه‌های میانبر و حذف چرخه اداری زاید به تولیدکنندگان یاری رسانند.

دیزج‌نژاد خاطرنشان کرد: همراهی حداکثری مسئولان با واحدهای تولیدی دچار مشکل و تلاش برای حل این مشکلات نیز از دیگر وظایف و مسئولیت‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی حمایت از تولید داخل و ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران را نیز یادآور شد و گفت: تشویق مردم به مصرف کالای تولید داخل و مبارزه با کالای قاچاق در این مسیر می‌تواند موثر باشد به طوری که طرح‌های مهم و توجیه‌دار شناسایی و برای واگذاری به بخش خصوصی معرفی شوند.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی مدیریت منابع مالی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با بهره‌گیری از شیوه‌ها و راه‌های جدید مدیریتی تلاش کنید با مدیریت منابع بیشترین استفاده را ببرید.

دیزج‌نژاد به مزیت‌های توسعه‌ای سلماس اشاره کرد و افزود: دارا بودن مرز مشترک با کشور ترکیه، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال و جنوب استان، ظرفیت‌های مناسب در تولیدات کشاورزی، دامی و طیور، دارا بودن مسیر راه اهن، نزدیکی به فرودگاه از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.

وی اولویت‌های اجرایی شهرستان را توجه به بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری اعلام کرد و ادامه داد: توسعه سردخانه‌های زیر صفر، بهره‌برداری بهینه از آب در حوزه کشاورزی و توسعه حمل و نقل جاده‌ای از جمله این اولویت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول