اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مهار‌ت‌آموزی پایدار گامی در راستای جهانی شدن تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: توسعه و نهادینه‌سازی آموزش مهارت‌های فنی پایدار در پیکره جامعه گامی کلیدی در راستای جهانی شدن تولیدات ملی است.

مهار‌ت‌آموزی پایدار گامی در راستای جهانی شدن تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا فرماندار شهرستان ظهر امروز از کانون‌های تابستانی فرهنگی، تربیتی و نمایشگاه توانمندی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد.

حسن رضانیا در جمع کارآموزان زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان، تعریف هدف روشن و بهره‌مندی از نیروی خلاق نسل جوان را منوط به شناسایی استعدادها و توانمندی گردانندگان فردای کشور دانست و افزود: برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب کلاس‌های آموزشی و یادگیری مهارت بهترین بستر رشد نسل پویا و مشتاق به دانستن است.

وی مهارت‌آموزی و یادگیری فنون گوناگون را زمینه‌ساز خودکفایی دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان خواند و بیان داشت: توسعه و نهادینه‌سازی مهارت‌های پایدار در پیکره جامعه جوان و نوجوان گامی مستحکم و کلیدی در راستای جهانی شدن تولیدات ملی است. 

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نقشی مؤثر در توانمندسازی و ارتقای چرخه تولید جامعه و افراد نیازمند زیر پوشش ایفا می‌کند، اظهار داشت: گسترده کردن واحدهای آموزشی مهارت‌آموزی، افراد زیر پوشش را توانمند و زندگی مردم را در دهک‌های مختلف به سوی همسان‌سازی سوق می‌دهد.

رضانیا افزود: تحقق شعار سال این نهاد و تقویت بنیادی توانمندی و خودکفا شدن خانواده امداد مستلزم فراهم‌سازی بستری مناسب و بازاریابی برای عرضه محصولات تولیدی است که امیدواریم با تعامل و همگرایی همه‌جانبه شهرستان این امر مهیا شود.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان تویسرکان نیز شعار محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهه سوم انقلاب را توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: استمرار جهاد اقتصادی با هدف کارآفرینی و تحکیم بنیان خانواده در بین اقشار آسیب‌پذیر در سرفصل امور فعالیتی این نهاد قرار دارد.

تیمور کرمی‌مقدم در پایان تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان را بیش 220 نفر خواند و گفت: کلاس‌های کانون در بخش علمی شامل زبان انگلیسی، مشاوره، قرآن و احکام، ورزش و مهارت‌آموزی در رشته‌های تابلو فرش، طراحی روی سفال، چرم‌دوزی، کامپیوتر، فرشبافی با استفاده از مربیان مجرب در فصل تعطیلات تابستان برگزار می‌شود و برای مددجویان امداد برپاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول