اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دست هنرمند خوشنویس زنجانی صورت گرفت

ثبت نخستین برگ کتاب رکوردهای تولید ملی به نام سیمان زنجان

خبرگزاری فارس: به دست هنرمند خوشنویس زنجانی نخستین برگ از کتاب رکوردهای تولید ملی به نام سیمان زنجان ثبت شد.

ثبت نخستین برگ کتاب رکوردهای تولید ملی به نام سیمان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین برگ کتاب رکوردهای تولید ملی با عنوان راه‌اندازی سیستم مکانیکی کوره‌ای 100 درصد ایرانی در کارخانه سیمان زنجان بعد از ظهر به دست هنرمند خوشنویس زنجانی و با حضور مسئولان استانی در شهرستان خدابنده به ثبت رسید.

مدیرعامل کارخانه سیمان زنجان بعد از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به شعار سال، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: با توجه به اینکه کوره و خط تولید کارخانه سیمان زنجان فرسوده شده بود و دیگر توان تولید و ادامه کار را نداشت که این سیستم با همت مهندسان بومی در کارخانه سیمان زنجان ساخته و راه‌اندازی شد.

مجید خاموردی با اشاره به اینکه این طرح در طول 26 روز به اتمام رسید، افزود: 100 درصد بومی بودن این قطعات حساس، کوتاه بودن طول مدت ساخت طرح و بدون حادثه بودن اجرای آن از رکوردهای مهم اجرای طرح بومی سازی سیستم مکانیکی کوره کارخانه سیمان است.

وی با تقدیر از تلاش‌های متخصصان داخلی گفت: با تلاش‌های متخصصان داخلی موفق به راه‌اندازی این سیستم شده‌ایم.

گفتنی است، کتاب رکوردهای تولید ملی به دست پژوهشگران ایرانی در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تهیه شده و در پایان سال به دفتر مقام معظم رهبری اهدا خواهد شد.

کارخانه سیمان زنجان در 12 کیلومتری شهرستان خدابنده و در نزدیکی یکی از غنی‌ترین معادن آلوویوم و سنگ آهک ایران احداث گردیده است.

این شرکت، به واسطه نزدیکی به مرکز سه استان و شهرستان‌های تابعه آنها که تاثیر مثبتی در قیمت تمام شده محصول تولیدی برای مصرف کننده دارد، توانسته است به فاصله کمتر از دو سال از تاریخ بهره‌برداری با جلب شمار زیادی از مشتریان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، بازار مصرف مطمئنی را ایجاد کند.

کیفیت بالا، تسریع در تحویل و مشتری مداری باعث شده که سیمان زنجان در بازار مصرف برون مرزی به ویژه مرزهای غرب کشور (کشور عراق و آذربایجان) جایگاه ویژه‌ای برای خود به دست آورد. محصولات تولیدی این شرکت از نوع تیپ 425-1 با مقاومت فراتر از استاندارد (570 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع) و پوزولانی ویژه (پ.پ.و) با مقاومت 494 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول