اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

خبرنگاران، قلم به دستان اندیشه‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: اساتید دانشگاه‌ها و خبرنگاران قلم به دستان فکر و اندیشه‌اند.

خبرنگاران، قلم به دستان اندیشه‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ملایر با بیان اینکه بین دانشگاه و قشر خبرنگاران مشترکات زیادی وجود دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین اشتراکات اساتید با خبرنگاران تناسب انتخاب روز این دو قشر است که هر دو روز گرامیداشت شهادت دو شهید بزرگوار شهید مطهری و شهید صارمی است و این مشترکات بین کمتر قشری از جامعه دیده می‌شود و می‌توان گفت روز خبرنگار روز معلم است.

وی آگاهی‌بخشی به جامعه را خلاصی از امواج سخت در دریای مواج سختی‌ها عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی درست و به موقع و دادن آگاهی به مردم جامعه را به اعتلا و ارزش می‌رسانند و حرفه خبرنگاری این است که علاوه بر کمک و آگاهی‌بخشی به جامعه بر آگاهی خبرنگار نیز افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه ملایر کار خبرنگاری را کاری جسورانه و شجاعانه خواند و گفت: بسیاری از افراد حقایق را می‌دانند اما جرأت بیان آن را ندارند و این در حالی است که خبرنگاران این حقایق را با شجاعت بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: اساتید و خبرنگاران هر دو قلم به دستان عرصه فکر و اندیشه‌اند و دغدغه‌شان دغدغه اندیشه و فکر مردم است.

امانی ابراز داشت: قشر خبر و اساتید با فضایل انسانی سر و کار دارند و هدفشان نجات جامعه از جهل و نادانی است و باید با توانمندی در اعتلا و رشد جامعه تلاش کنند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: اگر قلم‌های شما نباشد فعالیت‌های دانشگاه به گوش مردم نمی‌رسد و همواره این همدلی و دلسوزی قشر خبرنگاران است که سبب دلگرمی و پیشرفت بیشتر در دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی می‌شود.

امانی تصریح کرد: خبرنگاران با قلم خود یأس و ناامیدی را در دشمن به وجود آورده و این در حالی است که دشمن تلاش کرده است از طریق رسانه‌های دروغین خود ناکارآمدی جمهوری اسلامی را نشان دهد و امروز قلم‌های استوار خبرنگاران، این تلاش دشمن را پوچ کرده و رشد و تعالی را در کشورمان شاهد هستیم.

در پایان این مراسم نیز از خبرنگاران ملایر تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول