اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

قوانین به گونه‏ ای باشد که مدیون زحمات خبرنگاران نشویم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین و مقررات در جامعه باید به گونه‏‌ای باشد که مدیون زحمات خبرنگاران نشویم.

قوانین به گونه‏ ای باشد که مدیون زحمات خبرنگاران نشویم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی با اشاره به روز خبرنگار در نشست با شماری از نمایندگان رسانه‏‌های گروهی افزود: باید شرایط را به گونه‏‌ای فراهم کنیم که بتوانیم دین خود را به این قشر پرتلاش و زحمت‏کش ادا کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هر جا که خطر است حضور پیدا می‏‌کنند، گفت: خبرنگاران کسانی هستند که نکات مثبت و منفی، خوب و بد، شیرین و تلخ جامعه را انتقال می‏‌دهند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگار نخستین کسی است که از جریانات خوب و بدی که اتفاق می‏‌افتد، مطلع می‏‌شود و با نگاه بی‏‌طرفانه به این مسائل می‏‌پردازد و خبرها را برای آگاهی و اطلاع‌‌رسانی جامعه منتشر می‏‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر حوزه فرهنگ را با سایر حوزه‏‌ها در جامعه مقایسه کنیم، فرهنگ نخ تسبیح تمامی حوزه‏‌هاست.

خسروی اضافه کرد: اگر می‏‌خواهیم اقتصاد اسلامی داشته باشیم، قطعاً فرهنگ نقش اساسی در حوزه اقتصاد دارد و در حوزه‏‌های اجتماعی، نظامی، سیاسی و ... نیز فرهنگ نقش اصلی و اساسی دارد و در تمام این حوزه‏‌ها، خبرنگاران نیز گل سرسبد آن هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگار در کنار تمام حوزه‏‌های جامعه می‏‌تواند ایده بدهد و چیزی را که در آموزه‏‌های دینی ماست، امر به معروف و نهی از منکر کند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خبرنگار نکات قوت را به مسئولان یادآوری کرده و یک‏سری از نکات ضعف را نهی از منکر و رسیدگی و پیگیری می‏‌کند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول