اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال ‌احمر نهاوند

خبرنگاران، امدادگران فرهنگی هلال ‌احمر هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند خبرنگاران را اصلی‌ترین امدادگران فرهنگی کشور در خانواده هلال ‌احمر خواند و گفت: بیان خدمات و زحمات امدادگران در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌هاست.

خبرنگاران، امدادگران فرهنگی هلال ‌احمر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدتقی شهبازی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران نهاوندی اظهار کرد: شهرستان نهاوند به واسطه زلزله‌خیز بودن آن نیازمند توجه بیشتر مسئولان در زمینه‌های مختلف مثل تقویت بنیه‌های علمی و آموزشی امدادگران هلال ‌احمر از طریق اختصاص اعتبارات لازم برای آموزش افراد و آگاه کردن آنها با فنون امداد و نجات است.

وی افزود: با هدف ایجاد آمادگی لازم به ویژه در سطح روستاها تاکنون در 20 روستای نهاوند تیم‌های امداد و نجات و پایگاه‌های امدادی ایجاد شده که طبق برنامه زمان‌بندی شده قصد داریم در همه روستاهایی که دارای دهیاری هستند این پایگاه‌ها و تیم‌ها تشکیل شوند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر نهاوند از کسب مدال ایثار توسط امدادگر نهاوندی در سال جاری خبر داد و گفت: امدادگران نهاوندی توانسته‌اند در مواقع حساس با اعزام گروه‌های مجرب امدادی و پزشکی رتبه برتر در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده در استان‌های همجوار کشور را در سال گذشته کسب کنند.

وی خبرنگاران را اصلی‌ترین امدادگران فرهنگی کشور در خانواده هلال ‌احمر خواند و افزود: بیان خدمات و زحمات امدادگران در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌هاست که نقش مهمی در ایجاد انگیزه خدمت بین امدادگران و ایجاد علاقه بین جوانان برای عضویت در این خانواده دارد.

شهبازی از اهدای خون به میزان 900 هزار سی‌سی در سال گذشته توسط خیران و مؤمنان نهاوندی خبر داد و تصریح کرد: این میزان اهدای خون باعث کسب مقام برتر استان در این زمینه شده است.

وی از تکمیل مجهزترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غرب کشور در محور نهاوند به فیروزان خبر داد و ابراز داشت: این مرکز سال گذشته با حدود 800 میلیون تومان اعتبار آغاز به فعالیت کرده که بخش بزرگی از خدمات به حادثه‌دیدگان و تصادفات جاده‌ای در این محور را بر عهده دارد.

رئیس جمعیت هلال ‌احمر نهاوند از عضویت 5 هزار نفر به عنوان داوطلب آزاد در هلال ‌احمر نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد افراد نشانگر عمق علاقه مردم به کمک به همنوعانشان و هموطنانشان در لحظات نیازمندی است.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران نهاوندی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول