اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مجوز تاسیس داروخانه هلال‌احمر بوشهر هفته آینده صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هفته آینده در نشست کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر بوشهر صادر می‌شود.

مجوز تاسیس داروخانه هلال‌احمر بوشهر هفته آینده صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل هلال احمر بوشهر با اشاره به ضرورت تاسیس داروخانه هلال احمر بوشهر اظهار داشت: مشکل صدور مجوز حل شده و هفته آینده در نشست کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مجوز تاسیس داروخانه هلال احمر صادر می‌شود.

وی افزود: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون این مجوز صادر نشده بود اما با صحبت‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتم مقرر شده مجوز داروخانه از کمیسیون ماده 20 اخذ شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تفاهم‌نامه هلال احمر کشور با استانداری بوشهر گفت: در این تفاهم‌نامه 16 ماده‌ای موضوعات مهمی در ارتباط با توسعه خدمات‌رسانی هلال احمر به‌ویژه تاسیس داروخانه هلال احمر مطرح شده که پس از امضای دکتر فقیه و بنده مواد این تفاهم‌نامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

جهانبخش توسعه امداد هوایی هلال احمر بوشهر را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر نیز با قدردانی از توجه استاندار به نیازهای هلال احمر گفت: بی‌شک تاسیس داروخانه هلال احمر نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب‌تر بهداشتی و درمانی در استان خواهد داشت.

عبدالکریم شعبانزاده افزود: با وجود اینکه 17 سال از درخواست هلال احمر برای صدور مجوز داروخانه می‌گذرد اما با حمایت استاندار این امر محقق شده و موجب رضایتمندی مردم نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول