اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

اختصاص 5 میلیارد تومان به 179 پروژه عمرانی فومن

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن از اختصاص 5 میلیارد و 655 میلیون تومان اعتبار برای 179پروژه عمرانی با 45 برنامه این شهرستان خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان به 179 پروژه عمرانی فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربانزاده ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه تمام پروژه‌های عمرانی پیشنهادی مدیران شهرستانی و مدیران کل توسط معاون برنامه و بودجه مورد رصد و بررسی قرار گرفته است، افزود: پس از بررسی پروژه‌های پیشنهادی مدیران تمام دقت و تلاش بر این بوده که تغییری در آنها صورت نگیرد تا به تقسیم بودجه‌ای مفید برسیم.

وی با اشاره به اینکه سرفصل بودجه‌ای پروژه‌ها از تملک دارایی‌ها، اعتبارات استانی، توسعه روستایی و 2 درصد نفت و گاز است، تصریح کرد: در سه فصل نیمه تمام دوره نخست، دوم و سوم سفر رئیس جمهوری و پروژه‌های نیمه تمامی که مطالباتی داشتند و به پیمانکار بدهکار هستند در اولویت قرار دارد و 15 درصد بودجه نیز به پروژه‌های جدید اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه امسال سهم 2 درصد بودجه نفت و گاز نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است، گفت: 2 درصد بودجه نفت و گاز تنها به مناطق محروم تعلق می‌گیرد که بخش سردار جنگل می‌تواند از این اعتبار استفاده کند و بخش توسعه شهری و مرکزی فاقد این اعتبار است.

وی ابراز کرد: اعتبارات سال 91 شهرستان فومن در مجموع 5 میلیارد و 655 میلیون تومان برای  179 پروژه عمرانی با 45 برنامه اختصاص یافته است که تقسیم اعتبارات در مجموعه‌های فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی و گردشگری، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، بازرگانی و تعاون، انرژی و حمل و نقل، منابع آب، صنعت و معدن، عمران شهری و روستایی و عشایری، اطلاعات و فناوری و مسکن به ترتیب هر فصل صورت گرفت.

قربانزاده بیشترین بودجه اختصاص یافته فومن را به فصل عمران شهری، روستایی و عشایری دانست و بیان کرد: فصل عمران شهری، روستایی و عشایری با 13 میلیارد و 731 میلیون ریال بیشترین اعتبار را دارد و فصل راه و ترابری با 12 میلیارد و 449 میلیون ریال رتبه دوم و فصل خدمات مالی، فنی و مدیریت و برنامه‌ریزی هواشناسی با 50 میلیون ریال کمترین اعتبار را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران پروژه‌های افتتاح نشده را هر چه سریع‌تر اعلام کنند، خاطرنشان کرد: تا پایان ماه جاری تمام مدیران دستگاه‌ها پیشرفت پروژه‌های عمرانی گذشته خود را به فرمانداری اعلام کنند و برای هفته دولت پروژه‌های عمرانی را که قابل افتتاح هستند در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول