اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

اتمام پروژه‌های عمرانی پرویزخان در سال 92

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های پایانه مرزی پرویزخان تا تیرماه سال 92 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

اتمام پروژه‌های عمرانی پرویزخان در سال 92

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، بهمن خسروانی در پنجمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پایانه مرزی پرویزخان با 4 پروژه عمرانی با 13 میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.

خسروانی تصریح کرد: ساختمان اداری این پروژه در 1600 متر زیربنا در مرحله اسکلت‌گذاری است و همچنین سالن مسافری‌بری با 2500 متر زیربنا در مرحله مناقصه‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه سردرها و دیوار محوطه و سرویس‌های بهداشتی حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌، گفت: محوطه‌سازی این پروژه با موانعی روبه‌رو است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: دیوار سنگی و ساختمان آن، تپه‌های سنگی‌، لوله انبار کالا، باسکول 60 تنی، دکل مخابراتی و فیبرهای نوری، غرفه‌های تجاری، ساختمان‌های اداری بازارچه، کانکس‌های بانک، رستوران، پارکینگ‌های تانکر سوخت برخی از مشکلات و موانع پیش‌رو طرح‌های عمرانی بازارچه پرویزخان است.

وی افزود: محدودیت کارگاه‌های سازنده بتن در محل پروژه و اسکلت‌های سنگین فلزی در استان و نوسانات شدید قیمت آهن‌آلات و سیمان نیز از دیگر مشکلاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. پروژه‌های پایانه مرزی پرویزخان تا تیرماه سال 92 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

در ادامه مدیرکل سازمان همیاری شهرداری استان کرمانشاه به ساماندهی پارکینگ خودروهای سنگین در مرز پرویزخان اشاره کرد و افزود: محدوده گمرکی مرز پرویزخان، 62 هکتار، محدوده پایانه 13 هکتار و محدوده توسعه‌ای آن 16 هکتار است.

شهرام کهریزی اظهار کرد: تهیه و پخش آسفالت خیابان اصلی ورودی پرویزخان، رنگ‌آمیزی جداول و آسفالت‌، نصب باکس‌های بتنی، پی‌کنی جهت اجرای دستک پل جدید پرویزخان و...نیز انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول