اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

3 پروژه‌ عمرانی کلان در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار تاکستان گفت: سه پروژه عمرانی کلان در بخش مرکزی شهرستان تاکستان همزمان با هفته دولت به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

3 پروژه‌ عمرانی کلان در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، رضا طاهر‌خانی عصر امروز در دیدار با تعدادی از جوانان شهرستان تاکستان با بیان اینکه بیش از سه پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی همزمان با ایام هفته دولت با حضور مسئولان استانی در بخش مرکزی این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: پروژه ساماندهی گلزار شهدای تاکستان، راه‌اندازی میدان جدید تاک در مبدا ورودی این شهرستان و نیز راه‌اندازی و افتتاح نمازخانه میدان شهید لشگری در بخش مرکزی از جمله این طرح‌های عمرانی و شهری هستند.

شهردار تاکستان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت شهری در دستور کار این شهرداری برای سال 91 قرار دارد، افزود: حضور مسئولان و مدیران اجرایی شهرداری تاکستان برای برسی دقیق مشکلات اهالی این شهرستان تاکنون توانسته میزان رضایت‌مندی عمومی شهروندان را افزایش دهد.

وی با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های شهری برای رشد و آبادانی کشور بیان کرد: باید امیدوار بود تا با بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و فرهنگی مختلف زمینه برای شکوفایی و درخشش شهر‌ها و روستاهی کشور در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

شهردار تاکستان با بیان اینکه این شهرداری تاکنون طرح‌های ویژه‌ و بسیار کارآمدی را در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان این شهرستان به اجرا گذاشته است، بیان کرد: برگزاری همایش فرهنگ اسلامی، برپایی نشست‌های نقد سینمایی، انتشار و توزیع بسته‌های قرآنی و آموزش تلاوت در بین دانش‌آموزان و جوانان بخش‌های مختلف این شهرستان، اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح و نیز برپایی ایستگاه‌های نشاط و تعالی از جمله این فعالیت‌ها بوده که با استقبال بسیار زیاد شهروندان نیز روبه‌رو شده است.

طاهرخانی مشارکت شهروندان در امر نوسازی و تجهیز ساختمان‌ها و امکان گردشگری و فرهنگی شهری را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری تاکستان در سال گذشته چندین نشست مختلف با نخبگان و پژوهشگران جوان تاکستانی برگزار کرد.

وی ادامه داد: بهسازی مجتمع‌های آموزشی و نیز توسعه برنامه‌ها و امور فرهنگی از جمله مصوبات و نتایج برگزاری این جلسات ویژه و تخصصی بود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول