اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

جلوگیری از فراگیری اسلام در جهان علت کشتار مسلمانان میانمار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: نظام سلطه جهانی با کشتار مسلمانان میانمار، عدم فراگیری اسلام را در جهان دنبال می‌کند.

جلوگیری از فراگیری اسلام در جهان علت کشتار مسلمانان میانمار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی، در مراسم محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان و استادان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، با اشاره به مصداق‌های یک مسلمان واقعی بیان کرد: اگر می‌خواهیم یک مسلمان واقعی باشیم، باید با معیارهای ذکر شده در قرآن خود را تطبیق دهیم، چراکه تمام مصادیق یک انسان کامل در قرآن کریم ذکر شده و اگر به دستورات قرآن، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) که همان دستورات خداوند است توجه کنیم، می‌توانیم آخرت خوبی را برای خود رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر بر لزوم استفاده کامل از این شب عزیز تأکید و خاطرنشان کرد: باید قدر این شب‌های عزیز را بدانیم و با بهره‌گیری مناسب از این شب‌ها ضمن آمرزش گناهان از خداوند بخواهیم که ما را در راستای انجام تکالیف دینی یاری دهد.

موسی‌خانی در ادامه با محکوم کردن کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار توسط نظام سلطه جهانی یادآور شد: وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار را محکوم کنیم نظام سلطه جهانی با کشتار و جنایات علیه مسلمانان میانمار، نمی‌خواهد اسلام در جهان تعالی پیدا کند و می‌خواهد جلوی فراگیری اسلام را در جهان بگیرد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت توسعه جمعیتی در کشور ادامه داد: فرهیختگان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، همراه با نهادها و سازمان‌های مختلف با صدور بیانیه انزجار خود را نسبت به این کشتار وحشیانه به مجامع بین‌المللی اعلام کرده و امیدواریم با زیر فشار قرار گرفتن این مجامع به اصطلاح مدعی حقوق بشر، از جنایات علیه مردم مسلمان میانمار جلوگیری شود.

موسی‌خانی در ادامه به فشارهای مختلف دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با عناوین مختلف در صدد به زانو درآوردن این انقلاب است اما با عنایات خداوند، رهبری امام (ره)، مقام معظم رهبری و به برکت خون شهیدان، همه این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است عزت و سربلندی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورد تا بتواند با ترویج بی دینی، ثروت‌های این کشور را غارت کند که خوشبختانه با هوشیاری مسئولان، مردم فهیم و با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، بارها این توطئه‌ها خنثی شده است.

همچنین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با دعوت از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین در مراسم ضیافت افطاری، موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تبریک این روز به خبرنگاران استان از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول