اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفرپور در گفت‌وگو با فارس

تیم فوتبال کانون وکلای مازندران به مسابقات آسیایی می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فنی فوتبال کانون وکلای مازندران گفت: تیم فوتبال کانون وکلا و مشاوران قوه قضائیه مازندران به مسابقات آسیایی وکلا می‌رود.

تیم فوتبال کانون وکلای مازندران به مسابقات آسیایی می‌رود

سعید صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: تیم فوتبال کانون وکلا و مشاوران قوه قضائیه مازندران برای آمادگی هرچه بیشتر در رقابت‌های وکلای آسیا اردوی تدارکاتی برگزار کرده است.

این مسئول افزود: این اردو از دوم تیر ماه سال جاری در کشور گرجستان برپا شد و به مدت هشت روز ادامه داشت که توانستیم در این اردو به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

صفرپور با اشاره به اینکه اردوی تدارکاتی دیگری نیز به کشور ترکیه داشتیم، تصریح کرد: وکلا و مشاوران قوه قضائیه از شهرستان‌های مختلف مازندران در این تیم عضویت دارند که در این دو اردو با تیم باشگاهی گرجستان، منتخب قاره آفریقا و تیم منتخب مناطق ترکیه دیدار کردیم.  

مسئول کمیته فنی فوتبال کانون وکلای قوه قضائیه مازندران یادآور شد: دو اردوی خارجی و داخلی دیگر نیز در دستور کار داریم که در آینده‌ای نزدیک جزئیات آن اعلام می‌شود البته در حال رایزنی هستیم تا اردوی خارجی ما در کشور اسپانیا برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتبال وکلا و مشاوران حقوقی کشورهای آسیا به میزبانی یک از دو کشور کره جنوبی و یا مالزی برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر کانون وکلایی می‌تواند به طور مستقل در رقابت‌های آسیایی اعلام حضور کند و ما نیز نخستین تیم فوتبال وکلای قوه قضائیه هستیم که با تشکیل و ساماندهی تیم ورزشی خود حتی اردوی خارجی نیز داشتیم.

این مسئول با اشاره به اسامی این تیم اذعان داشت: علی ذکریایی، علی فتحی، شعبان آلب، علی دریائیان، علی آزرده، طهماسب بزرگی، رضا بزرگ‌تبار، سعید برزگر، سعید صفرپور، علی اکبر میرزاپور، محسن احمدزاده، محمدحسین جنت رستمی، شهرام کامران فر، محمد سیه چهره و محجوب اژدر از بازیکنان این تیم هستند.

صفرپور در پایان خاطرنشان کرد: در آمل بیش از 130 وکیل در کانون وکلا و مشاوران قوه قضائیه فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول