اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

مشکل دشمنان ولایت است نه انرژی هسته‌ای

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمنی با ایران به خاطر ولایت علی(ع) و آل علی است، گفت: طرح مسائلی همچون انرژی اتمی و غنی‌سازی بهانه‌ای بیش نیستند.

مشکل دشمنان ولایت است نه انرژی هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ‌مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جمع عزاداران و سیاهپوشان شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) شهرستان بناب اظهار کرد: قطعاً سنگ اهل بیت(ع) و ولایت را بر سینه زدن سنگ بزرگی است و ما را به خاطر ولایت، علی(ع) و آل علی است که می‌زنند و طرح مسائلی همچون انرژی اتمی و غنی‌سازی بهانه‌ای بیش نیستند.

امام جمعه بناب سپس با تشریح گوشه‌ای از صفات و کمالات امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: با وجود اینکه تبلیغات زیادی علیه این امام شد و دستگاه‌های حکومتی تبلیغ کردند که مردم او را نشناسند؛ اما امروز هر کس به منابع سنی نیز مراجعه کند، می‌بیند که فضایل علی(ع) موج می‌زند.

وی حکومت حضرت علی(ع) را حکومت قانون و مساوات خواند و گفت: در حکومت ایشان بین مردم هیچ فرقی وجود نداشت.

باقری‌بنابی با اشاره به بیان فضائل امام علی(ع) در کتاب پنج جلدی «جرج جردن» نویسنده غربی مسیحی خاطرنشان کرد: اگر این مطالب توسط یک دانشمند شیعه بیان و نوشته می‌شد، می‌گفتند غلو کرده، افراط کرده و دچار تعصب شده است، ولی این مسیحی به گونه‌ای در شأن و منزلت امیرالمؤمنین علی(ع) بحث کرده که روح انسان پرواز می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه در تاریخ اسلام خیانت‌های بزرگی رخ داده که غیر قابل جبران است و امام زمان(عج) باید با ظهور خود آنها را جبران کند، تصریح کرد: با حمله به منزل امام(ع)، آتش زدن منزل و با کشتن فرزندش، کشان کشان حضرت را به مسجد آوردند و از وی خواستند بیعت کند که مصیبتی بزرگ‌تر از این در عالم امکان‌پذیر نیست.

باقری‌بنابی ادامه داد: موج و طوفان علی‌ستیزی و اهل بیت‌زدایی، معاویه بن ابوسفیان را به جای امیرالمؤمنین(ع) نشاند و او نیز در تمام منبرها، نمازهای جمعه و جماعات به امیرالمؤمنین علی(ع) نفرین و ناسزا گفت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: روز قدس نماد فریاد مظلومیت ملل مسلمان جهان در مقابل کفر و استکبار و صهیونیسم جهانی است.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول