اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

کسب مقام برتر کانون‌های مساجد اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل مقام برتر ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و نمایشگاه اطلاع‌رسانی را کسب کرد.

کسب مقام برتر کانون‌های مساجد اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و تقدیر از دستگاه‌های برتر در این زمینه اظهار داشت: کانون‌های مساجد استان اردبیل در بین 34 دستگاه اجرایی که در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت فعالیت می‌کنند توانسته است مقام برتر را در حوزه‌های مختلف کسب کند.

دستباز فصل تابستان را بهترین فرصت برای جذب هرچه بیشتر قشر جوان جامعه در مساجد دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌‌های این مقام‌های برتر در چهار محور اطلاع‌رسانی، ابتکارات، نحوه خدمات‌رسانی و دستاوردهای علمی و فرهنگی بود که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این چهار محور به طور شایسته‌ای فعالیت کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان این مطلب که فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری به گونه‌ای است که با کمترین بار مالی بهترین خدمات را برای جوانان و نوجوانان استان ارائه می‌دهد، یادآور شد: آینده‌سازان ما در فصل تابستان باید فرصت اندیشیدن و تفکر بر روی برخی از مسائل را غنیمت بدانند چرا که ثمره دانایی خلاقیت است و در اوقات فراغت نیز خلاقیت ظهور و بروز واقعی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل با بیان اینکه کتابچه اوقات فراغت ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهیه شده است، بیان داشت: در تابستان امسال بیش از 20 هزار نفر از خدمات رفاهی، درمانی، تفریحی، فرهنگی و هنری این کانون‌ها بهره‌مند شده‌اند.

نادر سقا اجرای طرح فراخوان " ایده جوان " را از فعالیت‌های کیفی در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانست و افزود: اجرای طرح سفره‌های آسمانی، طرح تلاوت نور، برگزاری مسابقه چهل حدیث، اجرای دوره‌های مهدویت و اجرای طرح تفاسیر نور را از دیگر برنامه‌های کیفی دانست که کانون‌های فرهنگی و هنری در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت بر آنها توجه ویژه داشتند.

وی از افتتاح 80 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد مناطق روستایی، مرزی و محروم استان و اهدای 30 هزار جلد کتاب به این مناطق خبر داد و یادآور شد: مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان در 250 مسجد استان اردبیل برگزار شده و دبیرخانه کانون‌های مساجد نیز از برنامه‌ها و فعالیت‌های کیفی کانون‌ها به طور جدی و مستمر حمایت می‌کند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل با بیان این مطلب که بهره‌برداری شایسته از اوقات فراغت است که جامعه را به کشف و شکوفایی استعدادهای آن رهنمود می‌سازد، گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیشتر برنامه‌های کیفی و تخصصی است که علاوه بر فصل تابستان در طول سال نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه احد پازاج دبیر ستاد ساماندهی و غنی‌سازی اوقات فراغت و رئیس سازمان ورزش و جوانان استان اردبیل از توانمندی و حضور پرشور کانون‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌های تابستان تقدیر و از ابتکارات جالب آموزشی و فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول