اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی خبر داد

آغاز داوری‏های دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی در مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی از آغاز مرحله نخست داوری آثار رسیده به این جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی خبر داد.

آغاز داوری‏های دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه باباخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات اجرا شده برای برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی، اظهار داشت: تیمی مرکب از کارشناسان هنری، ادبی و نمایشی کانون‏های استان برگزیدگان مرحله نخست داوری دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی را انتخاب می‌کنند.

دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی ادامه داد: بر این اساس 20 درصد آثار رسیده به جشنواره به مرحله دوم داوری راه می‌یابند.

باباخانی پایان دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی را 31 شهریور و 1 مهر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم داوری 8 گروه برگزیده کشوری برای رقابت حضوری روز 31 شهریور به مشهد دعوت می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی با بیان اینکه بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، افزود: حدود 60 گروه نمایشنامه‏خوان را برای داوری در مرحله دوم انتخاب می‌کنیم.

وی هم‌چنین از برگزاری یک جشنواره استانی برای اعضای کانون خبر داد و گفت: برگزاری این بخش استانی را امسال به منظور تقویت نمایشنامه‏خوانی در مراکز استان تصویب کرده‏ایم.

دبیر دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی ادامه داد: برای نخستین‏ بار 12 شهریور از میان 54 گروه استانی حاضر در دومین جشنواره نمایشنامه‏خوانی رضوی 8 گروه استانی تقدیر می‌شوند.

باباخانی افزود: این گروه استانی به‌ عنوان نماینده‏های استان خراسان‌رضوی به مرحله دوم داوری جشنواره راه می‏یابند تا در کنار دیگر آثار کشوری به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول