اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبار 4 میلیارد ریالی

بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا امیدیه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اختصاص اعتبار 4میلیارد و 50 میلیون ریالی، بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان امیدیه ظهر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا امیدیه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، فرماندار این شهرستان امروز در مراسم افتتاح بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) که با جمعی از مسئولان شهری، مدیرکل امور بیمارستان‌ها و نماینده معاونت درمان استان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص توسعه و تجهیز اماکن بهداشت و درمان شهرستان به‌ویژه بیمارستان امام رضا (ع) تمهیدات ویژه و گسترده‌ای را پیش‌بینی و در نظر گرفته‌ایم که امروز یکی از آنها به ثمر نشسته و شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و ارتقای بخش‌های اجرایی امیدیه به‌ویژه در بخش بهداشت و سلامت شهروندان است.

حسین لامی‌زاده با اشاره به اینکه در راستای رفاه حال شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم، اضافه کرد: برای توسعه ابعاد بهداشتی و بیمارستانی این شهرستان نیازمند تعامل جدی مسئولان استانی و اختصاص اعتبارات است.

وی در پایان با اشاره به اختصاص اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای تجهیز این بیمارستان گفت: با افتتاح بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) بسیاری از مشکلات بیماران برای عزیمت به بیمارستان‌های شهرهای همجوار حل و هزینه‌های درمانی آنها نیز به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول