اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور اساتید تمام‌وقت در درمانگاهای مطهری و امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) گفت: حضور اساتید تمام وقت موقعیت درمانگاهای ما را ممتاز کرده است.

حضور اساتید تمام‌وقت در درمانگاهای مطهری و امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین جمالی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 25 درصد مراجعان به درمانگاه مطهری و امام رضا (ع) از استان‌های همسایه هستند.

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) گفت: این دو درمانگاه به عنوان برترین درمانگاه‌های مطرح هستند که بیماران دیگر استان‌های کشور نیز به این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین از میان پذیرفته شدگان و ویزیت شدگان حدود یک درصد از جمعیت کشورهای همسایه هستند.

جمالی با بیان اینکه بیماران کشورهای همسایه بیشتر به مراکز خصوصی مراجعه می‌کنند تصریح کرد: روزانه شاهد حضور بیمارانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در شهر شیراز هستیم اما مراجعه این افراد بیشتر به مراکز خصوصی است که توانسته‌اند رابطه مستحکم‌تر با این گروه داشته باشند.

وی افزود: ارتباطات بخش خصوصی با بیماران خارجی برقرار شده که به همین دلیل مراجعه این افراد به مراکز خصوصی درمانی شیراز بیشتر است.

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) در ادامه گفت: روزانه بیش از 5 هزار نفر در این دو درمانگاه پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به مراجعه 5 هزار نفری در روز به دو درمانگاه مطهری و امام رضا (ع) تصریح کرد: روزانه حدود 3 هزار نفر در درمانگاه مطهری و حدود 2 هزار نفر در درمانگاه امام رضا (ع) پذیرش می‌شوند.

جمالی در مورد اینکه درمانگاه مطهری دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی است تصریح کرد: اکثر تجهیزات این مجموعه به روز بوده و بخش‌های درمانی تخصصی و فوق تخصصی این مجموعه با استقبال فراوان مردم استان فارس مواجه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بیشترین مراجعه کننده به بخش‌های مختلف درمانی این دو درمانگاه پیرامون مباحث بیماری‌های داخلی بوده که بیشترین مراجعه کننده را به خود اختصاص داده است.

عضو هیئت رئیسه درمانگاه‌های مطهری و امام رضا (ع) تصریح کرد: روزانه یک‌هزار تا یک هزار و 500 بیمار به بخش داخلی درمانگاه مراجعه می‌کنند که بیشترین پذیرش را به خود اختصاص داده است.

جمالی در ادامه سخنان خود گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این دو درمانگاه صورت گرفته هیچ‌گونه فعالیتی در مورد دلال بازی و افراد مزاحم را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول