اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرودگاه توحید جم خبر داد

برگزاری مانور شرایط اضطراری در فرودگاه توحید جم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه توحید جم از برگزاری مانور شرایط اضطراری در فرودگاه توحید جم خبر داد.

برگزاری مانور شرایط اضطراری در فرودگاه توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مجید حاج‌وند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه توحید جم یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های جنوب استان محسوب می‌شود و نقش مهم و حائز اهمیتی در توسعه و گسترش حمل و نقل هوایی این منطقه ایفا می‌کند.

سرپرست فرودگاه توحید جم خاطر نشان کرد: فرودگاه توحید جم یکی از فرودگاه‌های متعلق به وزارت نفت است و مهم‌ترین نقش را در جابه‌جایی کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم و مسافران منطقه بر عهده دارد.

حاج‌وند بیان کرد: مانور تمرین دوره شرایط اضطرار در فرودگاه توحید جم شرکت پالایش گاز فجر جم برای اولین بار در بیست سال گذشته در محل این فرودگاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام شرایط به منظور برگزاری این مانور را هموار کرده‌ایم و این مانور در آینده‌ای نزدیک به بهترین نحو ممکن برگزار می‌شود.

این مسئول در ارتباط با نحوه برگزاری این مانور استراتژیک اذعان کرد: انجام این مانور به درخواست شرکت هواپیمایی نفت و به منظور آمادگی نیروهای انسانی این فرودگاه در شرایط سانحه فرضی صورت می‌پذیرد.

سرپرست فرودگاه توحید جم عنوان کرد: تمام واحد‌های فنی و عملیاتی، حفاظتی، امنیتی و همچنین HSE ‌شرکت پالایش گاز فجر جم در این مانور مهم شرکت خواهند داشت.

حاج‌وند تصریح کرد: طرح مانور و سناریوهای آن آماده شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ناظرین شرکت هواپیمایی نفت و ستاد هوانوردی وزیر نفت نیز در طول این مانور حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به آماده‌سازی دستورالعمل فرود اضطراری توسط کارکنان فرودگاه تولید شرکت پالایش گار فجر جم گفت: طرح دستورالعمل شرایط اضطراری فرودگاه در شرایط مختلف توسط کارکنان فرودگاه توحید جم آماده شده و این دستوالعمل در سطح فرودگاه‌های وزارت نفت کم‌سابقه است.

سرپرست فرودگاه توحید فجر جم تاکید کرد: برگزاری این مانور در بهبود سطح آمادگی کارکنان بسیار اثرگذار خواهد بود و از دستاوردهای ارزشمند این فرودگاه در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

حاج‌وند بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این مانور با بهترین سطح کیفی در این فرودگاه برگزار می‌شود و تمام توان خود را برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر آن به ‌کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول