اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

اختصاص 18,7 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 18 میلیارد و 700 میلیون ریال به پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی کرمان اختصاص یافت.

اختصاص 18,7 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی کرمان

بهنام سعیدی در حاشیه بازدید از بخش مرکزی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار برای دوبانده شدن پنج کیلومتر از مسیر کرمان - زنگی آباد خبر داد و گفت: این اعتبار با همکاری فرمانداری شهرداری و بنیاد مسکن تأمین می‌شود.

سعیدی اظهار داشت: برای ساخت استخر شنا و نیز تکمیل زمین چمن شهر زنگی‌آباد مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت که با اجرای آن گام مؤثری در توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان این شهر برداشته می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تکمیل کمربندی زنگی‌آباد خاطرنشان کرد: برای تکمیل این کمربندی اعتباری معادل 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

فرماندار کرمان با توجه به نزدیک بودن فاصله زنگی‌آباد به مرکز استان و عدم تکمیل پروژه آبرسانی به آن خواستار تسریع در روند تکمیل آن و انتقال آب آشامیدنی به زنگی‌آباد شد.

سعیدی از اختصاص اعتبار لازم به منظور احداث مخزن گل در این شهر خبر داد و بیان داشت: مبلغ 500 میلیون ریال برای احداث مخزن گل به شهرداری اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: اداره برق شهرستان کرمان نسبت به جابه‌جایی تیرهای برق در مسیرهایی که توسط شهرداری تعریض شده است، عملیات لازم را انجام می‌دهد و تأمین روشنایی معابر شهر زنگی آباد مورد تأکید است و مبلغ 200 میلیون ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار کرمان ابراز داشت: در آینده نزدیک جایگاه "سی‌ان‌جی" شهر زنگی‌آباد کرمان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول