اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاح بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را باید از دوران کودکی در فرزندان خود نهادینه کنیم.

صادق فرهمندامین هدف از راه‌اندازی این بخش، ایجاد فضای دلنشین برای کودکان در راستای ایجاد علاقه و جذب کودکان برای انس با کتاب عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک قصد داریم در تمامی کتابخانه‌هایی که فاقد بخش کودک هستند این بخش را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی این بخش موجبات فعالیت پر شورتر کودکان را در زمینه‌هایی همچون ترویج مطالعه کتاب و ترغیب آنها به فعالیت‌های هنری و فرهنگی فراهم کنیم

این مسئول با اشاره به نقش خانواده‌ها در ایجاد بسترهای لازم برای فرهنگ‌سازی برای مطالعه کودکان، بیان داشت: انتظار داریم اولیا و مربیان کودکان از این پس بتوانند از خدمات فرهنگی این بخش در راستای آموزش و تفریحات کودکان بهره ببرند.

در ادامه این مراسم با حضور بیش از50 نفر از نونهالان و کودکان مسابقه نقاشی مرداد ماه در این بخش برگزار شد و به برندگان جوایزی از طرف کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل با طراحی و رنگ‌ آمیزی ویژه کودکان و نونهالان، دارای کتب خاص این قشر سنی بوده و برای ایجاد فضای دلنشین برای کودکان از اسباب‌بازی‌های فرهنگی، لوازم‌التحریر و ابزار نقاشی و سایر فعالیت‌های هنری نیز برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل می‌توان به عضویت رایگان کودکان، برگزاری مسابقات هنری در راستای تشویق این عزیزان به رقابت‌های سالم و سازنده و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول