اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

15 کتابخانه‌ چهارمحال و بختیاری مجهز به سیستم بلوتوث ‌سنتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 15 باب از کتابخانه‌های استان به سیستم بلوتوث سنتر مجهز هستند.

15 کتابخانه‌ چهارمحال و بختیاری مجهز به سیستم بلوتوث ‌سنتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از کتابداران این استان، اظهار داشت: در راستای افزایش سرانه مطالعه، استفاده بهینه از زمان و مطالعه آسان‌تر، با تجهیز کتابخانه‌های استان به سیستم بلوتوث سنتر 7 هزار نسخه کتاب تبادل شده است.

وی افزود: راه‌اندازی این سیستم به گونه‌ای است که مراجعان کتابخانه‌ها با ورود به کتابخانه و روشن کردن بلوتوث خود، محتوای این کتاب‌ها را دریافت می‌کنند.

صادقی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی استان، در دریافت کتاب موبایل رتبه نخست کشوری را داراست، اعلام کرد: در حال حاضر 15 باب از کتابخانه‌های استان به سیستم بلوتوث سنتر مجهز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری کتاب را مهم‌ترین ابزار تکامل بشری دانست، گفت: کتاب میراثی ماندگار و مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر است.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه و پیشرفت می‎شود، افزود: اگر می‌خواهیم در زمینه علم و دانش به پیشرفت برسیم باید به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه بیش از پیش توجه کنیم.

صادقی بیان داشت: در استان نیز تلاش داریم تا فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی را بیش از پیش نهادینه کنیم تا مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این استان 68 کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: این تعداد کتابخانه در قالب 34 کتابخانه روستایی و مشارکتی و 34 کتابخانه عمومی در این استان فعال هستند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول