اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دولت فعالیت‌های چشمگیری در رفع مشکل مددجویان انجام داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: دولت در راستای رفع مشکل مددجویان بهزیستی فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.

دولت فعالیت‌های چشمگیری در رفع مشکل مددجویان انجام داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران حوزه بهزیستی استان و شهرستان با بیان اینکه انفاق و نیکی یکی از خدمات به مردم است، اظهار داشت: انسان‌هایی در این زمینه با اراده و ایمان قوی از این قشر حمایت کرده و در خدمت آنها هستند که کارهای ایشان قابل تکریم و ستایش است.

وی با بیان اینکه دین اسلام ارزش ویژه‌ای را برای احسان و نیکوکاری قائل شده است، اظهار داشت:‌ در آیات قرآن و روایت‌های ائمه معصومین بر لزوم تکریم فقرا اشاره شده است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: انسان باید با خوشرویی و اخلاقی خوش با افراد نیازمند برخورد کند چرا که این عمل سیره ائمه معصومین در زمان رفع مشکل انسان حاجتمند است.

وی با اشاره به تلاش دولت‌مردان در زمینه رفع مشکلات موجود اظهار داشت: مسئولان رده بالای کشور از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نمی‌کنند که مسئولان استانی و شهرستانی نیز باید با تلاش خود در این مسیر گام بردارند.

یوسفی افزود: دولت در راستای رفع مشکل مددجویان بهزیستی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است که خوشبختانه شاهد تحقق این برنامه‌ها در سطح استان و شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند، تصریح کرد: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در راستای پیوند معنویت توام با انسانیت، الگوی بسیار خوبی برای دیگر جوامع است.

مشاور مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: بزرگترین سعادت انسان رضایت الهی است و اگر انسان رضایت خدا را جلب کند، بزرگترین کار را انجام داده است.

حجت‌الاسلام مصطفوی افزود: انسان‌هایی هستند که تمام وجود خود را صرف مردم کرده و به دنبال جلب رضایت خدا هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول