اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری در استان مرکزی

601 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های بهزیستی استان مرکزی گفت: سهمیه این سازمان در بحث ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش در سال جاری 601 فرصت شغلی است.

601 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود

احمد حاج‌دایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بهزیستی امسال موظف به ایجاد 601 فرصت شغلی شده است.

وی تصریح کرد: سهمیه این سازمان در سال گذشته 220 فرصت شغلی بود که خوشبختانه با حمایت‌های خیرین موفق شد بیش از یک هزار شغل برای مددجویان ایجاد کند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به صورت جدی در دستور کار مسئولان این نهاد قرار گرفته است بیان داشت: بهزیستی خدمات بسیاری را به افراد زیر پوشش و مددجویان ارائه می‌دهد تا بتواند برخی از مشکلات مددجویان را مرتفع سازد و ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از مواردی است که سازمان همواره تلاش کرده است در راستای خودکفایی مددجویان مشاغل لازم را برای آن‌ها ایجاد کند.

حاج‌دایی رفع دغدغه اشتغال و مسکن مددجویان را از مهم‌ترین وظایف بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: بهزیستی یکی از نهادهای نظام اسلامی است که در راستای تحقق مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و هدف از تشکیل آن کمک به افراد ناتوان و نیازمند جامعه است.

وی تاکید کرد: در این سازمان تنها عامل ماندگاری افراد حفظ و صیانت از ارزش‌های انسانی بوده که تا به امروز نیز بر این اصل به عنوان یکی از اصول خدمت در بهزیستی تاکید شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول