اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

سازمان فنی و حرفه‌ای توانمندی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای توانمندی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص دارد.

سازمان فنی و حرفه‌ای توانمندی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های سامان فنی و حرفه‌ای به منظور تربیت نیروهای متخصص و ماهر بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود: این سازمان با ارائه آموزش‌های مفید و کارآمد نقش مهمی را در ایجاد بازارهای کار و کاهش بیکاری دارد.

این مسئول با مهم شمردن فعالیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای تأکید کرد: جوانان جویای کار اگر با یکی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای آشنا شوند راحت‌تر می‌توانند جذب بازار کار شوند.

وی افزود: این سازمان با تربیت نیروهای متخصص در تأمین نیروهای ماهر و کارآمد نیز گام برداشته و نقش اساسی را در حرفه‌ای شدن افراد جویای کار دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها بیکاری فرزندانشان است که با مراجعه به مراکز فنی و حرفه‌ای می‌توانند ده‌ها گام به سمت اشتغال جوانان خود نزدیک شوند.

در ادامه این دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز نیز طی سخنانی بر اهمیت ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز توانمندی‌های بسیاری را در آموزش افراد دارد و تاکنون توانسته نیروهای ماهر و متخصص بسیاری را تربیت کند.

حسن عزیزی ضمن اشاره به تصویب نظام آموزش مهارت و فناوری این مهم را یکی از مهم‌ترین مصوبات دولت برشمرد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات ملی مهارت در این استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات عرصه‌ای برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان است.

عزیزی تأکید کرد: سیزدهمین دوره مسابقات مهارت در مهر ماه برگزار می‌شود که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد موفقیت جوانان کشور در مسابقات جهانی مهارت سال آتی در کشور آلمان باشیم.

وی همچنین به راه‌اندازی پرتال ثبت نام الکترونیکی رشته‌های آموزشی و ثبت نام آزمون‌های ادواری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پرتال گامی در جهت اجرای عدالت آموزشی و تسهیل خدمت‌رسانی به مخاطبین است که می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها موجب سرعت و دقت در انجام خدمات ارائه شده باشد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول