اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی قم:

تیم‌ هاکی نوجوانان قم به المپیاد ورزشی ایرانیان اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ‌هاکی استان قم گفت:‌ هاکی‌بازان قمی به رقابت‌های هاکی قهرمانی المپیاد ورزشی ایرانیان اعزام می‌شوند.

تیم‌ هاکی نوجوانان قم به المپیاد ورزشی ایرانیان اعزام می‌شود

محمد دهشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: امسال مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی رده‌های سنی پایه کشور در قالب المپیاد ورزشی ایرانیان از شهریور ماه برگزار می‌شود و قم نیز در چندین رشته نماینده دارد.

این مسئول ادامه داد: یکی از تیم‌های ورزشی که به مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان اعزام می‌شود، تیم رده سنی نوجوانان ‌هاکی است که هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و خود را برای این دوره از رقابت‌ها آماده می‌کند.

رئیس هیئت‌ هاکی استان قم بیان داشت: در آستانه برگزاری این رقابت‌ها هاکی‌بازان قمی این روزها زیر نظر مربیان خود با جدیت و پشتکار فراوان به تمرین می‌پردازند.

وی با اشاره به مشخص شدن کادر فنی و سرپرستی تیم‌ هاکی رده سنی نوجوانان قم عنوان کرد: محمدرضا رضایی به عنوان سرمربی و محسن خان‌زاده به عنوان سرپرست این تیم را برای مسابقات المپیاد ورزشی ایرانیان آماده می‌کنند.

دهشتی با اشاره به برگزاری تمرینات این تیم در سالن ورزشی فتح قم گفت: با همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان استان قم این سالن را برای فعالیت‌های تیم‌های ‌هاکی قم در نظر گرفته‌ایم تا تیم‌ها در بهترین شرایط خود را آماده مسابقات مختلف کنند.

این مسئول با اشاره به زمان دقیق برگزاری پیکارهای ‌هاکی قهرمانی المپیاد ورزشی ایرانیان یادآور شد: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات هاکی قهرمانی المپیاد ورزشی ایرانیان در روزهای 20 تا 25 شهریور برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

دهشتی با اشاره به موقعیت فعلی ‌هاکی قم اضافه کرد: هیئت ‌هاکی استان قم واقع در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم با تجهیز شدن به امکانات مورد نیاز آماده پذیرایی و میزبانی از خانواده‌ها و علاقمندان به این رشته است.

وی عنوان کرد: یک باب سالن ورزشی نیز با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به منظور اجرای برنامه‌ها و مسابقات‌ هاکی در اختیار گرفته‌ایم، ضمن اینکه برنامه‌های آموزشی و تمرین تیم‌ها در آن انجام می‌شود.

رئیس هیئت‌ هاکی استان قم اذعان داشت: در جلسات متعددی که در هیئت با حضور اعضای بخش‌ها و کمیته‌های مختلف برگزار می‌کنیم سعی در تحول در ‌هاکی قم داریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول