اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

توسعه طرح‌های آبرسانی روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با اشاره به پیگیری مداوم و مستمر طرح‌های عمرانی استان قزوین از توسعه طرح‌های آبرسانی روستایی در این استان خبر داد.

توسعه طرح‌های آبرسانی روستایی در قزوین

احمد عجم در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه نگاه مسئولان استان قزوین در حوزه راه و ترابری نگاهی جدی و فرا استانی است، اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی در استان قزوین از ابتدای دولت نهم تاکنون رشد غیر قابل باور و بسیار چشمگیری داشته است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بویین زهرا از جایگاه استراتژیک و موقعیت ترافیکی بسیار حساس و خوبی برخوردار است، افزود: بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های راه‌سازی و احداث بزرگراه تاکنون بر روی محور‌های مواصلاتی این شهرستان متمرکز بوده که موجب توسعه روز افزون بویین زهرا شده است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از بزرگراه بویین زهرا-ساوه گامی مؤثر را در راستای تسهیل عبور و مرور خودرو‌های ترانزیتی و نیز کاهش بار ترافیکی استان‌های غربی و جنوب غربی کشور دارد، تصریح کرد: امیدواریم که تا پایان اسفندماه سال جاری این پروژه به مرحله اتمام و پایان کار رسیده و زمینه رضایت‌مندی شهروندان بویین زهرایی فراهم شود.

استاندار قزوین با اشاره به روند توسعه پروژه‌های مختلف عمرانی، صنعتی و زیرساختی در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف این استان بیان کرد: مدیران و متولیان اجرایی در قزوین از تمام ظرفیت‌ها و هنر خویش برای عمران و آبادانی دائمی و هرچه بیشتر در استان قزوین استفاده می‌کنند.

عجم با بیان اینکه در حوزه آب روستایی تلاش‌های ویژه‌ای در حال انجام است، تصریح کرد: میزان بهره‌برداری از پروژه‌های طرح‌های آبرسانی در قزوین هر ساله در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه فرمانداران به صورت مستمر و مداوم روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها را پیگیری می‌کنند، بیان کرد: این امر به معنای این است که عزم و اراده مسئولان و دست‌اندرکاران استانی برای ادامه مسیر توسعه و سازندگی در استان قزوین بسیار چشمگیر و گسترده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تلاش‌ها و خدمات باید همچنان در کشور استمرار داشته باشد، بیان کرد: حضور مداوم در عرصه سازندگی می‌تواند ناکامی دشمنان از اهداف شومشان را موجب شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول