اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی قزوین:

بیمارستان رازی قزوین جزو 10 بیمارستان برتر کشور است

خبرگزاری فارس: مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین از انتخاب بیمارستان رازی قزوین به‌عنوان یکی از 10 بیمارستان برتر کشور خبر داد.

بیمارستان رازی قزوین جزو 10 بیمارستان برتر کشور است

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به امکانات موجود سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین در دو بخش درمان مستقیم و غیر‌مستقیم اظهار کرد: حوزه درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین با در اختیار داشتن 10 مرکز درمانی شامل دو بیمارستان در شهرهای قزوین و تاکستان و هشت درمانگاه در شهرهای قزوین، تاکستان، شهر صنعتی، الوند، محمدیه، آبیک و بوئین زهرا پاسخگوی نیازهای درمانی بیمه‌شدگان است.

وی ادامه داد: ارایه خدمات درمانی در سیستم درمان مستقیم به بیمه‌شدگان به صورت رایگان است و صاحبان مشاغل آزاد نیز در این مراکز تنها با پرداخت 10 درصد هزینه‌های بخش بستری و 30 درصد هزینه‌های بخش سرپایی از این خدمات برخوردار می‌شوند.

بابایی افزود: در بخش درمان غیرمستقیم نیز با 12 بیمارستان و 122 درمانگاه در استان قزوین طرف قرارداد هستیم که برای تأمین نیاز درمانی بیمه‌شدگان استان قزوین خدمات متنوعی ارایه می‌شود‌.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: به‌منظور توسعه اقدامات درمانی برای افزایش سطح سلامت بیمه‌شدگان هیچ محدودیتی جهت عقد قرارداد با مراکز ارایه‌دهنده خدمات درمانی و تشخیصی در سطح استان قزوین وجود ندارد.

بابایی اضافه کرد: تا پایان سال گذشته تعداد یک میلیون و 319 هزار و 247 مورد مراجعه به مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی این استان داشته‌ایم.

این مسئول اعلام کرد: در مجموع مراجعات سرپایی مراکز ملکی تعداد 952 هزار و 735 نفر به پزشک عمومی، 294 هزار و 902 نفر به پزشک متخصص، 71 هزار و 610 نفر به دندان‌پزشک مراجعه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه این استان از نظر صنعتی جزو پنج استان نخست صنعتی کشور است، ابراز کرد: بسیاری از صنایع مهم کشور در شهر صنعتی البرز و سایر مناطق استان قزوین متمرکز شده‌اند و این رشد بالای توسعه صنعتی در 30 سال اخیر موجب تمرکز جمعیت کارگری قابل ملاحظه‌ای در استان قزوین شده است، بنابراین از بعد امکانات برای خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان از شرایط خوبی برخوردار هستیم که جایگاه ویژه‌ای در نزد مسئولان سازمان تأمین اجتماعی دارد.

بابایی عنوان کرد: در استان قزوین به رغم امکانات و تجهیزات پیشرفته درمانی سازمان تأمین اجتماعی، کمبود پزشک متخصص در برهه‌های زمانی به‌دلیل پایان یافتن تعهدات پزشکان به وزارت بهداشت مشهود است که این امر مشکلاتی را برای بیمه‌شدگان زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین ایجاد کرده است.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قزوین در سال گذشته گفت: کسب گواهینامه درجه یک معمولی بیمارستان تاکستان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمدید گواهینامه ایزو 2008-2001 بیمارستان تاکستان، کسب رتبه نخست عملکرد دفتر پرستاری بیمارستان رازی قزوین در بین بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سراسر کشور، انتخاب بیمارستان رازی قزوین به‌عنوان یکی از 10 بیمارستان برتر کشور در حاکمیت بالینی از دستاوردهای مدیریت درمان استان قزوین در سال 1390 بوده است.

مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین اذعان کرد: این سازمان حفظ و ارتقای سلامتی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران زیر پوشش خود و همچنین جلب رضایت و اعتماد مشتریان در ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت را در دستور کار خود دارد.

بابایی در خاتمه ضمن تشکر از خبرگزاری فارس اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در جهت ارتقای خدمات بیمه‌شدگان و بهره‌مند شدن سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین از تمامی خدمات جاری کشور همچون سرانه درمان بتوانیم سلامت بیمه‌شدگان را تضمین کنیم.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول