اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

احداث نخستین خانه کشتی شهرری به نام حمید سوریان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از حمید سوریان قهرمان المپیک 2012 لندن، از احداث نخستین خانه کشتی شهرری و پیشنهاد نام حمید سوریان بر آن خبر داد.

احداث نخستین خانه کشتی شهرری به نام حمید سوریان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در مراسم تجلیل از حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گفت: به‌منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان و تقدیر از افتخارآفرینان این عرصه نخستین خانه کشتی شهرری با پیشنهاد نام حمید سوریان در این منطقه ساخته می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این منطقه با داشتن چهار زورخانه در زمینه ورزش‌های باستانی و پهلوانی نسبت به مناطق دیگر سرآمد است، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش‌های پهلوانی به اندازه ورزش‌های قهرمانی ارزشمند است.

وی هدف از برپایی این مراسم را شکرانه قهرمانی غرورآفرین حمید سوریان برشمرد و تصریح کرد: این پیروزی شیرین باعث همدلی بیش از پیش مردم این منطقه شده و این درحالی است که ما شاهد دعاهای خیر و تضرع‌های آنان به درگاه الهی برای رخداد این موفقیت بودیم.

عبدالله زارع پیشکسوت و مربی کشتی برتر جهان در سال 2009 در حاشیه این مراسم عملکرد چند سال اخیر شهرداری در ترویج ورزش‌های پهلوانی در این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: توسعه و گستردگی فعالیت‌ها و اماکن ورزشی در این منطقه قهرمان‌پرور، از ضروریات برنامه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود.

حمید سوریان در این مراسم از عبدالله زارع به عنوان اولین مربی خود و حمایت‌های او تقدیر و تشکر کرد و گفت: ارزشمندی مدال طلای من در شاد شدن دل هموطنان و همشهریانم است و حضور پرشور همشهریانم در این مراسم برایم یک افتخار محسوب می‌شود.

این مراسم با ویژه برنامه‌های متنوع از جمله ورزش پهلوانی در حالی به پایان رسید که حمید سوریان به صورت نمادین این بار در شهرری در حضور ده‌ها هزار نفر از همشهریانش بر روی سکوی نخست ایستاد و شهردار منطقه 20 با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس از دلاورمردی‌های سوریان، به عنوان جوان قهرمان و همکار در شهرداری این منطقه تجلیل به عمل آورد.

این گزارش حاکی است در این مراسم، علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاون خدمات شهری، معاون اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، چهره‌های ورزشی همچون حمید استیلی، محسن کاوه، پژمان درستکار، عبدالله زارع و حسن ملکی حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول