اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

گردان‌های سایبری راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل خواستار تشکیل و راه‌اندازی گردان‌های سایبری را از طریق سپاه استان اردبیل شد.

گردان‌های سایبری راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله مددی صبح امروز نشست تعاملی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری استکبار در فضای مجازی و سایبر متمرکز شده، ما می‌توانیم ظرفیت‌های استانی را در این زمینه ساماندهی کرده و به یک جریان‌سازی مثبت در مقابله با اهداف شوم دشمن تبدیل کنیم.

مددی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس و در تجلیل از افتخار‌آفرینان این عرصه باید جشن عمومی و فراگیر برگزار شود، افزود: پیشنهاد می‌کنیم دبیرخانه دایمی هفته دفاع مقدس شکل بگیرد تا در طی سال با سوژه‌یابی جدید و متنوع بتواند نوآوری‌ها را به ین عرصه تزریق کند.

وی مردمی کردن جشن‌های دفاع مقدس را ضروری خواند و گفت: در این ایام با برپایی جشن‌ها و برنامه‌های متنوع و شاد، برگزاری شب خاطره شعر و ایستگاه‌های خط و نقاشی و داستان‌گویی می‌‌توان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را از حالت و قالب رسمی خشک خارج کرده و روح مردمی بخشید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان داشت: در این ایام می‌توان با ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف به شور و نشاط اجتماعی کمک کرد و یک جریان‌سازی مثبت انجام داد.

مددی بیان کرد: در کنار برنامه‌های معمول و روتین باید از طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری نیز استفاده کرد تا تکرار برنامه‌ها دلزدگی و حالت خنثی کردن پیدا نکند و همه آحاد مردم در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

این مسئول در ادامه از آمادگی صدا و سیما را برای پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس و بخش اخبار و رویدادهای متنوع در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: استان اردبیل جزو استان‌های شاخص در دوران دفاع مقدس است که توانسته با مجاهدت رزمندگان و دلاوران این خطه غیرتمند ایران اسلامی را از تهدیدها و آسیب‌ها دور نگه دارد.

ابراهیم کریم‌خانی  ادامه داد: همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان اردبیل باید در پاسداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان غیرتمند ایران اسلامی به ویژه خطه سبلان به میدان بیایند و همچون دوران جنگ پشتیبانی خود را در این زمینه انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: امروز وظیفه تک تک ماست که در قدرشناسی از آسایش و آرامش امروز که همه آن را مدیون خون شهدا هستیم در میدان مقابله با تهدیدهای دشمن حاضر شده و با برگزاری برنامه‌های ارزشی و معنوی در سنگرهای مختلف ترفندها را به فرصت خدمت تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی چه در بخش برقراری ترافیک روان و چه پشتیبانی از برنامه‌های ارزشی و اسلامی پای کار است و تلاش می‌کند تا وظیفه خطیر خود را در این سنگر ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز با تاکید بر مردمی کردن جشن‌های دفاع مقدس خواستار طراحی و اجرای برنامه‌های وبلاگ‌نویسی، مسابقات فضای مجازی، گستردگی تبلیغات شهری، تجلیل از زنان ایثارگر، نمادسازی آثار شهدا و همچنین توجه به مسایل فرهنگی در حوزه دفاع مقدس، گسترش بصیرت‌افزایی و بازگویی حقیقی حوادث و رخدادهای دوران دفاع مقدس از طریق راویان شدند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول