اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد:

ویژگی‌های خاص قرآن باید در فضای سایبری انعکاس بیشتری پیدا کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: ویژگی‌های خاص قرآن باید در فضای سایبری انعکاس بیشتری پیدا کند.

ویژگی‌های خاص قرآن باید در فضای سایبری انعکاس بیشتری پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی صبح امروز در آیین افتتاحیه جشنواره  استانی حافظان پنج جزء قران کریم  که در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه فضای سایبری مکان مناسبی برای ترویج مبانی دینی و قرآنی در سراسر جهان است، اظهار داشت: حافظان قرآن با استفاده از فضای مجازی اینترنت می‌توانند ویژگی‌های منحصر به فرد قرآن کریم را به سراسر جهان انعکاس دهند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: حافظان قرآن در استان لرستان باید با راه‌اندازی وبلاگ‌های قرآنی مفاهیم و آموزه‌های دین اسلام و قرآن کریم را در اختیار جهانیان قرار دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغت بهترین وسیله برای پرثمر کردن این اوقات رجوع به قران کریم و استفاده از آموزش‌های قرآنی است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مسابقه و کارگاه آموزشی برگزار شد که در بخش مسابقه دو بخش شکوفه‌ها و بزرگ‌سالان به تفکیک برادران و خواهران قرآن‌آموز به رقابت پرداختند و در بخش کارگاه آموزشی با موضوع مفاهیم قرآنی و طب اسلامی سنتی در دو کارگاه مجزا با حضور مدیر مسئولان موسسات فرهنگی قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد، دومین جشنواره حافظان قرآن کریم استان لرستان در بروجرد با حضور بیش از 150 قرآن‌آموز و 60 مدیر مسئول موسسات قرآن و عترت استان صبح و عصر امروز در تالار دکتر عبدالحسین زرین‌کوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول