اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده مردم اهر و هریس:

زلزله‌زدگان اهری با کمبود امکانات مواجه هستند/ کمک‌رسانی کند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از کمبود امکانات و نحوه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان انتقاد کرد.

زلزله‌زدگان اهری با کمبود امکانات مواجه هستند/ کمک‌رسانی کند است

عباس فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر خسارات وارده بر روستاهای اهر و هریس را بسیار زیاد و قابل توجه عنوان کرد و گفت: به اکثر روستاهای اهر و هریس در این زلزله خسارت جدی و جبران‌ناپذیری وارد شده و به بیش از 60 روستای اهر خسارت ناشی از تخریب منازل مسکونی اماکن دامی وارد شده است.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه با وجود قول‌های داده شده، کمک‌رسانی به روستاها بسیار کند پیش می‌رود و هم‌اکنون اکثر روستاهای تخریب شده با کمبود چادر، لباس، آذوقه و مایحتاج ضروری مواجه هستند.

نماینده مردم اهر و هریس تأکید کرد: خود شهر اهر نیز دست کمی از روستاها ندارد و به بیش از 30 درصد اماکن مسکونی و اداری خسارت جدی وارد شده که توجه ویژه مسئولان را طلب می‌کند.

فلاح افزود: آنهایی که می‌گویند در شهرستان اهر مشکل نیست و همه کمک‌ها انجام شده، اشتباه می‌کنند زیرا نیاز جدی به کمک‌های دارویی، غذایی، معیشتی، چادر و هر چیزی که به نحوی برای آسیب‌دیدگان لازم باشد، ضروری است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول