اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

ازدواج آسان نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان تشریفات در ازدواج را مسیر انحرافی در برگزاری مراسم‌ها دانست و گفت: ازدواج آسان نیازمند فرهنگ‌سازی است.

ازدواج آسان نیازمند فرهنگ‌سازی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی ازدواج آسان گیلان اظهار کرد: تشکیل کمیته ازدواج آسان با محوریت فرمانداری‌ها و استانداری از طریق وزارت کشور ابلاغ شده است.

وی حمایت از ازدواج آسان را از اهداف کمیته مذکور عنوان کرد و افزود: ازدواج آسان ابعاد مختلفی دارد و نظارت بر آن مهم است.

رضوانی تشریفات در ازدواج و عزاداری را مسیر انحرافی در برگزاری مراسم‌ها دانست و تصریح کرد: ازدواج آسان نیازمند فرهنگ‌سازی است و از تمام ظرفیت‌ها باید در این زمینه استفاده شود.

معاون استاندار گیلان غفلت از مبانی اعتقادی و ارزشی را سبب تشریفات خواند و ابراز کرد: هنجارها باید در ازدواج‌ها مورد توجه باشد.

وی رصد و نظارت بر ازدواج را از جمله اهداف تشکیل کمیته ازدواج آسان اعلام کرد و گفت: هجمه دشمن در گسترش و افزایش تشریفات بسیار شده است و اطلاع‌رسانی صحیح باید در این زمینه انجام شود.

رضوانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت، خاطرنشان کرد: گیلان پیرترین استان کشور است و ازدیاد جمعیت را باید در جامعه ترویج داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به فعالیت‌های مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری اشاره کرد و یادآور شد: اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان رتبه نخست کشور در امور فرهنگی را کسب کرده است.

رئیس ستاد دیه زندانیان جرایم غیر عمد گیلان نیز در جلسه مذکور بر مشارکت مردم در امر ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های خیر لذت دینی دارد و مردم به باورهای اعتقادی عمل می‌کنند.

حمید کامران‌زاده با بیان اینکه مردم در بسیاری از امور جلوتر از مسئولان هستند، بیان کرد: عرصه فعالیت در امر ازدواج آسان باید در اختیار خیران و نیکوکاران گذاشته شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول