اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

سامانه هوشمند پرداخت صدقه در مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از راه‌اندازی سامانه هوشمند پرداخت صدقه با شماره ثابت 4050 در مازندران خبر داد.

سامانه هوشمند پرداخت صدقه در مازندران راه‌اندازی شد

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه این طرح به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت صدقه از سوی مردم استان راه‌اندازی شد، ابراز داشت: پرداخت صدقه تلفنی 4050 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت میسر است.

وی در این مورد ادامه داد: افراد با گرفتن شماره 4050 با سامانه ارتباط برقرار می‌کنند و در ابتدا حدیثی از بزرگان و ائمه درباره ثواب صدقه از طریق اپراتور پخش می‌شود و سپس مبلغ صدقه نیز از طریق اپراتور پخش و افراد با فشردن دکمه روی تلفن مبلغ صدقه را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مبلغ واریزی برای پرداخت صدقه نیز در قبض تلفن افراد محاسبه می‌شود، یادآور شد: تمامی مراحل پرداخت‌ها از طریق اپراتور بازگو می‌شود و مردم خیر در پرداخت صدقه به هر میزان که تمایل داشته باشند آن را انتخاب می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشترکان می‌توانند در هر زمان از میزان صدقه پرداختی خود گزارش بگیرند، گفت: در حال حاضر پرداخت صدقه با شماره 4050 از طریق تلفن ثابت امکان‌پذیر است.

باغبانی با اعلام اینکه مبالغ جمع‌آوری شده صدقه از هر شهرستان نیز اختصاص به نیازمندان همان شهرستان دارد، خاطرنشان کرد: در استان یک میلیون و 500 هزار مکان عمومی و منازل وجود دارد که تنها صندوق صدقه در 500 مکان تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان استقرار صندوق در همه مکان‌ها وجود ندارد، ابراز داشت: راه‌اندازی شماره 4050 هوشمند پرداخت صدقه به منظور فراهم کردن شرایط آسان برای پرداخت صدقه و به ضرورت به روز بودن این نهاد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در راستای راه‌اندازی این سامانه با مخابرات استان تفاهمنامه همکاری امضا شده، اذعان داشت: در راستای این تفاهمنامه صدقات از طریق مخابرات در فیش‌های مردم دریافت و به حساب کمیته امداد برگشت داده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول