اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی پیوند بین توریسم و رسانه

مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" در زنجان چاپ شد

خبرگزاری فارس: مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" در زنجان با هدف بررسی پیوند بین توریسم و رسانه چاپ شده است.

مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" در زنجان چاپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" توسط بهنام‌رضا قلی‌زاده در شماره 64 فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی» به چاپ رسیده است.

مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" اهمیت بازنمایی رسانه‌ها از مناطق مقصد و همچنین پیوند بین توریسم و رسانه در تحقیقات آکادمیک را مورد کنکاش قرار داده است.

توسعه چارچوب برای مطالعه گردشگری و رسانه، روزنامه‌نگاری گردشگری و همچنین رویکردهای بررسی توریسم و رسانه از دیدگاه بازاریابی، تاثیرات رسانه‌ای، جامعه شناختی و فرهنگی، انتقادی در مقاله مورد نظر مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است، فیلم‌های محرک گردشگری نیز از دیگر جنبه‌های گردشگری فرهنگی است به گونه‌ای که این فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌ها به قدری مهم و اساسی هستند که بسیاری از مردم، تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های گردشگری خود را بر اساس آن انجام می‌دهند.

در مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" چگونگی ارائه، پردازش و ارسال موارد مربوط به کارکردهای گردشگری در رسانه‌ها، رابطه بین رسانه و گردشگری، تصور از مقصد و بازنمایی‌های رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفته است.

در پایان مقاله "مروری بر اثرات رسانه‌ها بر گردشگری" بهنام‌رضا قلی‌زاده در زمینه توسعه صنعت گردشگری در ایران نیز پیشنهاداتی ارائه شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول