اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

13 پروژه عمرانی، فنی صدا و سیمای اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ماه مبارک رمضان و به میمنت این ایام 13 پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

13 پروژه عمرانی، فنی صدا و سیمای اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در ساختمان صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، این تعداد پروژه عمرانی و فنی با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه‌ها که معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و استاندار اردبیل حضور داشت، ساختمان اداری و فنی شهدای رسانه ملی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 متر مربع، دو باب استریوی رادیویی با تجهیزات کامل فنی در فضای 200 متر مربع، دو باب استریوی تلویزیونی سوله‌ای به مساحت 360 متر مربع و سامانه سیگنال‌رسانی زمینی دیجیتالی و همچنین 24 ساعته شدن پخش برنامه‌های صدای مرکز اردبیل از جمله پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، فنی بود که به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت و توانمندی رسانه‌های کشورمان در رقابت با رسانه‌های جهانی گفت: امروز در یک رقابت تنگاتنگ رسانه‌های ما به ویژه صدا و سیما تلاش می‌کنند تا پیشرفت‌ها و توسعه نظام اسلامی را در تمام ابعاد به خوبی اطلاع‌رسانی کرده و در داخل و خارج کشور نمودی از آن را به نمایش بگذارند.

سید حسین صابری مهم‌ترین مزیت یک رسانه را اطلاع‌رسانی شفاف، سریع و بدون دغدغه توصیف کرد و افزود: مردم ما حق دارند که از واقعیت‌ها و اتفاقات جامعه خود آگاه شوند که در این باب رسانه ملی و شبکه‌های استانی توانسته است شایسته و موفق عمل کنند و رضایت بخش عمده‌ای از مخاطبان را فراهم آورند.

وی به پیچیدگی توطئه استکباری، صهیونیستی دنیای غرب در مواجهه با ایران اسلامی مقتدر اشاره کرد و اظهار داشت: در یک فضای رقابتی استکبار جهانی تمام توان رسانه‌ای، فرهنگی، ماهواره‌ای و تبلیغی خود را به کار گرفته است تا با اندیشه‌ها و تفکرات مسموم بتواند ارزش‌های اسلامی ما را زیر سئوال ببرد که برای کاهش چنین اندیشه ناپاک بهترین راه مقابله آگاه‌سازی افراد جامعه از ماهیت این توطئه‌های خطرناک است.

صابری موفقیت رسانه ملی در سطح استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل از موفق‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای در سطح کشور از لحاظ فنی و نیروی انسانی متعهد است که توانسته در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی خوب و شایسته عمل کند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: رسانه ملی با تهیه، تولید و پخش برنامه‌های متنوع و ایجاد فضای علمی، آموزشی، فرهنگی،‌ سیاسی و... بسیار خوب و شایسته قادر بوده که در سطح جامعه اطلاع‌رسانی خوب و شفاف و دقیقی را داشته باشد که به عنوان یک استاد دانشگاه به این رسانه نمره 18 می‌دهد.

این مسئول ترکیب معنویت و اصالت دینی و باورهای اسلامی را در اردبیل و اهمیت رسانه ملی به تشریح و تبیین آن اضافه کرد: صدا و سیما توانسته است در جایگاه دانشگاه عمومی در مناسبت‌های مختلف جامعه را از برخی رخدادها و فضاهای به وجود آمده آگاه کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول