اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام شد.

برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام مبارک رمضان اقدام به برنامه‌ریزی لازم در راستای پیش تولید و تولید برنامه‌ها با این رویکرد کرده و این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف برنامه‌ای در حوزه‌های صدا و سیما و خبر در ایام ماه مبارک رمضان تهیه و پخش خواهد شد.

**سیما (شبکه استانی اشراق)

در حوزه سیما ویژه برنامه افطاری با عنوان "پنجره" با آیتم‌هایی مانند روایات، پخش قران و اذان، مناجات و ... به تهیه کنندگی اسماعیل کرمی به صورت روزانه و به مدت 30 دقیقه تهیه و پخش می‌شود.

پخش زنده "اذان" از دیگر برنامه‌های ویژه رمضان است.

همچنین قرائت قران و اذان به صورت زنده با حضور قاریان و موذنین برتر استان پخش خواهد شد.

"درس هایی از اخلاق" ویژه برنامه دیگری است که در این برنامه هر روز با یک مهمان ویژه و خاص گفت‌وگو خواهد شد.

علاوه بر آن در این برنامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان حجت‌الاسلام حضور خواهند داشت.

"نسیم سحر" عنوان برنامه ویژه سحر است که در شبکه استانی سیمای مرکز زنجان به صورت روزانه به مدت 75 دقیقه توسط حسین حسنی تهیه می‌شود، که این برنامه شامل مناجات سحر، روایات، پخش اذان و قران و...است.

"شب‌های قدر" برنامه‌ای است ویژه که به صورت زنده مراسم لیالی قدر مسجد جامع و امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) را پخش خواهد کرد، این برنامه توسط قدیری تهیه خواهد شد.

"ترتیل قران "(جمع خوانی) به مدت 60 دقیقه به صورت روزانه در واحد تامین برنامه و پخش شبکه اشراق تهیه و پخش خواهد شد.

ارتباط زنده با شبکه سراسری شما در راستای پوشش زنده مراسم جمع خوانی قران از مسجد جامع زنجان در تاریخ 20 تا 22 رمضان به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی پخش می‌شود.

**صدا (شبکه استانی)

در شبکه استانی صدا ویژه برنامه افطاری"آیلار آیی" برنامه‌ای است که به مدت 2 هزار و 700 دقیقه در طول30 روز تهیه و پخش خواهد شد که تهیه کننده این ویژه برنامه سمیه حمامی است.

گفتنی است، این برنامه ترکیبی نمایشی، آیتم‌های متفاوتی مانند مسابقه، نمایش، گزارش، کارشناس و... دارد.

"سحر نغمه سی" برنامه‌ای است ویژه سحر به تهیه کنندگی فرید خطیبی به مدت 2 هزار و 250 دقیقه از صدای مرکز زنجان در اوقات سحری تهیه خواهد شد.

در" شب‌های قدر" ویژه برنامه‌ای به مناسبت ایام قدر با آیتم‌های مختلف به تهیه کنندگی فرید خطیبی به مدت 360 دقیقه از واحد صدا پخش خواهد داشت.

ویژه برنامه ویژه "شهادت امام علی (ع)" به تهیه کنندگی فرحناز معبودی به مدت 120 دقیقه در شب‌های شهادت امام علی (ع) تهیه و پخش خواهد شد.

گفتنی است چهار مورد نمایش رادیویی با موضوع رمضان به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی از واحد صدای مرکز زنجان پخش خواهد شد و سخنرانی و پخش ترتیل 30 جزء قرآن از برنامه‌های دیگر واحد صدای مرکز زنجان است.

همچنین ویژه برنامه "روز جهانی قدس" به مدت 180 دقیقه و به تهیه کنندگی سهیلا جمالی با آیتم‌های مختلف مانند گزارش، مصاحبه، نمایش و... پخش خواهد شد.

ویژه برنامه‌ای نیز به مناسبت عید فطر با آیتم‌های مختلف شاد، مفرح و معنوی، نمایش، گزارش و... به تهیه کنندگی افسانه زرنانی به مدت 120 دقیقه از واحد صدا تولید و پخش خواهد داشت.

**اطلاعات و اخبار

در واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان چهار گزارش تولیدی هر کدام سه دقیقه در ماه مبارک رمضان تهیه خواهد شد.

همچنین پنج گزارش در مورد فواید روزه هر کدام به مدت 30 دقیقه و چهار گزارش درباره آداب روزه هر کدام به مدت 1.30 ساعت تهیه خواهد شد.

گفتنی است، واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان در نظر دارد هشت مورد ارتباط زنده تلفنی با پزشکان با موضوع ماه مبارک رمضان تهیه کند.

همچنین دو مورد گزارش روز قدس و یک مورد تفسیر درباره ایتام و دو مورد گزارش از طرح ایتام از دیگر برنامه‌های در دست تهیه واحد خبر در ماه مبارک رمضان است.

شایان ذکر است، پوشش رویدادهای ماه رمضان از دیگر اقدامات واحد اطلاعات و اخبار خواهد بود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول